کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: انتظار کاهش دمای هوا و افزایش آلاینده‌ها در استان از صبح امروز جمعه تا اوایل هفته آینده وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۴۳۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹ 15 December 2023

آسیه آقایی افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر کاهش دما در سطح استان است و از صبح امروز جمعه تا اوایل هفته آینده، کاهش دما و در برخی از نقاط استان مه و کاهش دید انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: برای روزهای شنبه تا دوشنبه در مناطق مرکزی، صنعتی و کلانشهر اصفهان کاهش کیفیت هوا تا حد ناسالم برای گروه‌های حساس پیش بینی می‌شود.

آقایی خاطرنشان کرد: دمای هوا بویژه دمای بیشینه در ۲۴ ساعت آینده در اغلب مناطق استان سه تا پنج درجه کاهش خواهد داشت.

وی گفت: برای امروز جمعه آسمان استان کمی تا نیمه ابری، همراه مه صبحگاهی، گاهی وزش باد و بتدریج کاهش ابر در نواحی شرقی و شمالی اُستان پیش‌بینی می‌شود و روز شنبه هوای صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و در شهر اصفهان و مناطق صنعتی، هوا برای گروه‌های حساس ناسالم خواهد بود.

آقایی خاطرنشان کرد:در ۲۴ ساعت گذشته فریدونشهر با کمینه دمای منفی سه درجه سردترین و خور و بیابانک با بیشینه ۲۰ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: برای چهار روز پیش رو، جو به نسبت پایداری برای اصفهان پیش‌بینی می شود که موجب انباشت آلاینده‌ها بر روی این کلانشهر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار