فرماندار شهرستان مرزی دهلران گفت:ممکن است در جایی ما در شهرستان نیروی متخصص نداشته باشیم و شرکت ها تعدادی غیربومی هم برای مدتی برای رفع مشکلات پروژه ها بکارگیری کنند که این مشکلی ایجاد نمی کند، اما بدون استثنا از حق و حقوق نیروهای بومی برای بکارگیری در این مجموعه ها فاع می کنیم.
کد خبر: ۱۱۴۴۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳ 19 December 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ لطیف صادقی روز سه شنبه در جمع هیئت امنای مساجد، حسینیه ها، اقشار مختلف مردم و بزرگان دهلران با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، اظهار کرد: نقش بزرگان و متنفذین در ترغیب مردم برای حضور در پای صندوقهای اخذ رای بسیار حائز اهمیت است و حضور پرشور در انتخابات موجب ارتقاء اقتدار نظام و یاس و ناامیدی دشمنان می شود.

وی با بیان اینکه دیدار و ارتباط مستقیم با مردم یکی از اولویت های مهم دولت است، افزود: همه دست اندرکاران و هیئت‌های اجرایی که از بدنه مردم هستند برای برگزاری انتخاباتی سالم با حضور حداکثری تلاش می کنند.

فرماندار مرزی شهرستان دهلران بیان کرد: انتخاب اصلح، کسی که به انقلاب، ارزشها و ولایت پایبند بوده، دلسوز، خادم و مدافع مردم در همه عرصه ها باشد مهمترین اصل در انتخابات پیش رو است.

صادقی ابراز کرد: کسی باید انتخاب شود که برای بالندگی و عزت کشور تلاش کند، دانا و توانا بوده و در وضع قوانین، انقلابی و مردمی عمل کرده و نظارت بر قوانین را بخوبی انجام دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: به واسطه توجه دولت سیزدهم، سرمایه گذاری های کلانی در شهرستان دهلران انجام شده، ولی فضا برای کار بیشتر در این شهرستان با نگاه به افق توسعه همه جانبه وجود دارد، البته مسیر روشن است.

فرماندار ویژه شهرستان دهلران با اشاره به اینکه تحول در زیرساخت های شهرستان نسبت به گذشته بسیار آشکار و متفاوت است، گفت: امروز به همت متخصصین ایرانی شرکت های نفتی و گازی، کارهای بزرگی در این شهرستان در راستای رونق اقتصادی منطقه و اشتغال با دانش بومی انجام شده است.

صادقی بر ضرورت بکارگیری نیروهای بومی در شرکت های حوزه نفت و گاز منطقه تاکید کرد و یادآور شد: ممکن است در جایی ما در شهرستان نیروی متخصص نداشته باشیم و شرکت ها تعدادی غیربومی هم برای مدتی برای رفع مشکلات پروژه ها بکارگیری کنند که این مشکلی ایجاد نمی کند، اما بدون استثنا از حق و حقوق نیروهای بومی برای بکارگیری در این مجموعه ها فاع می کنیم.

فرماندار دهلران با اشاره به اینکه برآیند رشد، توسعه و آبادانی در قبل از انقلاب با بعد از انقلاب قابل قیاس نیست و در دهلران نیز همه این مهم را لمس می کنند، افزود: امروز خدمات نظام در همه عرصه ها برجسته و قابل لمس است و در دهلران هم ما شاهد این خدمات در عرصه های مختلف هستیم.

وی به خدمات نظام و دولت در نقاط مختلف کشور، استان ایلام و شهرستان دهلران اشاره و گفت: امروز شاهد توسعه خدمات در دورترین روستاها هستیم و این از برکات نظام بودن که همه باید شاکر این نعمت بزرگ باشیم.

صادقی به سفر وزیر کشور به شهرستان دهلران اشاره کرد و افزود: در این سفر همه مطالب مورد نیاز در ابعاد مختلف مطرح شد و بصورت مکتوب نیز تقدیم وزیر کشور شد و بسیاری از موضوعات که دغدغه مردم بود نیز وزیر کشور از طریق سایر وزرا پیگیری کرد.

فرماندار دهلران: انتخابات نماد انسجام و تجلی اراده مردم در تعیین سرنوشت خود است

فرماندار دهلران به مشکلات پتروشیمی این شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: در این سفر موضوع پتروشیمی پیگیری شد ضمن اینکه در حوزه راه های شهرستان نیز مسایل و موضوعات با وزیر کشور مطرح و نتایج خوبی حاصل شد.

امام جمعه دهلران نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت نماز جماعت در مساجد و تلاش هیئت امنا و فعالان فرهنگی و مذهبی مساجد در برگزاری مراسم های دینی، تصریح کرد: انسان مومن همواره در خط مقدم قرار دارد، هیئت امنای مساجد در انتخابات پیش رو نیز ضمن حضور در انتخابات، باید مشوق دیگران برای مشارکت گسترده پای صندوق های رای باشند.

حجت الاسلام« سید محسن موسوی» به اهمیت انتخابات و نقش فعالان فرهنگی و مذهبی مساجد در این عرصه اشاره کرد و افزود: آحاد مردم باید در انتخابات مشارکتی پرشور و حداکثری داشته باشند و مومنین به رسالت خود در موضوع انتخابات عمل کنند و مبلغ باشند.

وی به کارکردهای انقلاب در عرصه های مختلف اشاره و گفت: انتخابات صحنه حضور مردم و نشان مردم سالاری است و باید توطئه های دشمن را برای کاهش میزان مشارکت مردم در این عرصه را ناکام کنیم.

امام جمعه دهلران به محله های فاقد مسجد اشاره کرد و یادآور شد: مسجد پایگاه فرهنگی و مذهبی است و باید احداث مساجد برای برخی محله ها در دستور کار قرار گیرد، برخی مساجد هم مشکل گاز کشی دارند که امیدواریم مورد توجه قرار گیرند.

حجت الاسلام موسوی توجه به تعمیر، مرمت مساجد و احداث خانه های عالم در شهرستان را یادآور شد و بیان کرد: اختصاص بودجه برای خانه های عالم از انتظارات مردم است./م

بیشتر بخوانید: 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار