رئیس انجمن هتلداران کرمان
ظرفیت اشغال اقامتگاه‌های استان کرمان توسط گردشگران خارجی حدود ۳۰ درصد است و ان‌شاء‌الله به نقطه مطلوب برسیم.
کد خبر: ۱۱۴۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵ 19 October 2015
سید علی معین‌زاده شامگاه یکشنبه در جلسه موانع تولید استان کرمان در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری اظهار داشت: شاهد افزایش ورود گردشگران خارجی به استان کرمان طی سال جاری هستیم به طوری که برای نخستین سال است که گردشگران خارجی را تا پایان ماه اکتبر داریم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۳۰۰ گردشگر خارجی در استان کرمان به‌ سر می‌برند، ابراز داشت: وضعیت حضور گردشگران خارجی در کشور و استان کرمان رو به بهبود است.

رئیس انجمن هتلداران استان کرمان اضافه کرد: ظرفیت اشغال اقامتگاه‌های استان کرمان توسط گردشگران خارجی حدود ۳۰ درصد است و ان‌شاء‌الله به نقطه مطلوب برسیم.

معین‌زاده تصریح کرد: به نظر می‌رسد، دستگاه‌های اجرایی در باورهای خود برای کمک به صنعت گردشگری دچار تردید هستند و باید این مشکل رفع شود.

وی همچنین خواستار ارائه مشوق‌های و تسهیلاتی برای سرمایه‌گذاران حوزه میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به‌ویژه در بافت‌های قدیمی شهر کرمان شد.

این فعال حوزه گردشگری ادامه داد: برای ورود گردشگران به استان کرمان از طریق خطوط هوایی مشکل چندانی نداریم، اما در حوزه ریلی مشکلات بیشتری وجود دارد که باید توجه لازم نسبت به آنها صورت گیرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار