استاندار خراسان‌شمالی با اشاره به تجهیز و اجرای زیرساخت‌ها و فضای آموزشی و کمک‌رسانی جمعیت هلال احمر در استان، گفت: در بخش تجهیزات خودرویی با پیگیری‌های انجام شده، قول‌های مساعد برای تجهیز و اختصاص تجهیزات خودرو داده شده است.
کد خبر: ۱۱۴۵۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸ 24 December 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، ظهر امروز محمدرضا حسین‌نژاد استاندار خراسان‌شمالی در آیین نکوداشت روز جهانی داوطلب اظهارکرد: داوطلبان هلال احمر از مردم بوده و بدون هیچ منت و چشم داشتی در سخت‌ترین شرایط و حوادث در کنار مردم هستند.

وی با قدردانی از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان و فعالیت‌های بشردوستانه آنان، گفت: دواطلبان هلال احمر همواره در تمام عرصه‌ها حاضر بودند و مرز‌ها را فارغ از هرگونه وابستگی برای کمک و نجات جان مردم درنوردیده‌اند و علاوه بر استان در کشور‌های همسایه هم به ارائه خدمت می‌پردازند.

استاندار خراسان‌شمالی افزود: دواطلبان هلال احمر با همدلی و هماهنگی با سایر دستگاه‌ها و نهاد‌ها بدون هیچ گونه سردرگمی در حوادث، بی‌دریغ کمک می‌کنند و در دفاع مقدس و بعد از آن شهدایی را در راه خدمت به مردم تقدیم کرده‌اند.

حسین‌نژاد ضمن اشاره به تجهیز و اجرای زیرساخت‌ها و فضای آموزشی و کمک‌رسانی جمعیت هلال احمر در استان، بیان کرد: در بخش تجهیزات خودرویی با پیگیری‌های انجام شده، قول‌های مساعد برای تجهیز و اختصاص تجهیزات خودرو داده شده است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره قرار گرفتن در آستانه ۹ دی و روز بصیرت، افزود: در اصل، فتنه سال ۸۸ توهین به آرای مردم بود و امروز در آستانه ۱۱ اسفند ماه مردم با حضور پررنگ و با بصیرت در انتخابات شرکت خواهند کرد.

حسین نژاد اضافه کرد: داوطلبان هلال احمر همانطور که همواره در همه میدان‌ها به عنوان سفیران خدمت‌رسان حاضر بودند در این میدان نیز به عنوان سفیران دعوت به حضور حداکثری و مشارکت گسترده در انتخابات، حاضر خواهند بود و با فراهم‌سازی حضور حداکثری در انتخابات، دشمن را ناامید خواهند کرد.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار