رئیس دفتر نظارت بر انتخابات شهرستان کوهبنان گفت: مردم با هوشیاری و بیداری با شرکت در انتخابات، دشمنان را برای همیشه مایوس خواهند کرد.
کد خبر: ۱۱۴۵۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳ 26 December 2023

به گزارش تابناک کرمان، رضا توکلی رئیس دفتر نظارت بر انتخابات شهرستان کوهبنان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: انتخابات آینده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و از همین منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از روی حکمت و دانایی، یازده ماه قبل از انتخابات بر اهمیت آن تاکید فرمودند.

توکلی بیان داشت: شرکت در انتخابات حق مردم است که در سرنوشت خود شرکت می‌کنند. مردم با هوشیاری و بیداری با شرکت در انتخابات، دشمنان را برای همیشه مایوس خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: عوامل برگزاری انتخابات باید در مسیر جلب اعتماد عمومی مردم گام بردارند و چهار محور سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت در انتخابات را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات کوهبنان، جلب اعتماد و اطمینان مردم نسبت به سلامت انتخابات و صیانت از آرا را مهمترین هدف شورای نگهبان عنوان کرد و افزود: رعایت کامل بی‌طرفی در انتخابات، سرلوحه اقدامات شورا و اعضای این شبکه است و ملاک کار ما بر مبنای قانون خواهد بود.

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در شهرستان کوهبنان یادآور شد: پایبندی به قانون، رعایت اصل بی‌طرفی، پرهیز از هرگونه جهت‌گیری عوامل دست‌اندرکار انتخابات مورد تاکید است.

وی ادامه داد: ملاک عمل عوامل اجرایی، نظارتی بر همه نامزد‌های انتخاباتی، قانون و قانون‌مداری بوده و هیات‌های نظارت با جدیت و حساسیت ویژه، در راستای تحقق این مهم وظایف ذاتی خود را انجام می‌دهند.

توکلی افزود: در انتخابات اسفندماه تنها شناسنامه ملاک نیست بلکه فرد می‌تواند با کارت ملی، گواهینامه، گذرنامه و کارت پایان خدمت رای دهد، همچنین اثر انگشت به‌صورت الکترونیکی بوده و در سوابق فرد ثبت می‌شود.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار