فرماندار گرمسار:
صبح امروز جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان گرمسار با حضور مهندس خانی فرماندار شهرستان و رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان و اعضای کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۶۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱ 31 December 2023

به گزارش تابناک سمنان از روابط عمومی فرمانداری شهرستان گرمسار، رضا خانی فرماندار شهرستان گرمسار در اولین جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان با برشمردن فرامین مقام معظم رهبری در خصوص نحوه کیفیت برگزاری انتخابات گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان نظام خواهد بود لذا تلاش برای دعوت از مردم برای مشارکت در این امر لازم الاجراست.

 رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان گرمسار گفت: امسال برای نخستین بار با تشکیل کارگروه توسعه مشارکت مردمی قصد داریم با اقدامات ابتکاری اهمیت مشارکت مردم در انتخابات را تبیین کنیم.

 وی افزود: برگزاری همایش‌های تبیینی با حضور اقشار مختلف مردم، کرسی‌های آزاد اندیشی مد نظر مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و مساجد و برگزاری همایش‌های هنری با موضوع مشارکت حداکثری از عناوین مهم اجرایی توسط این کارگروه خواهد بود.

 خانی با اشاره به اهمیت دعوت نفر به نفر برای مشارکت در انتخابات گفت: از دیگر اقدامات کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان گرمسار بهره گیری از دعوت نفر به نفر توسط متنفذین و معتمدین در محلات با اجرای طرح سفیر دعوت خواهد بود.

 وی افزود: در این طرح افرادی در سطح محلات مختلف شهرستان به عنوان سفیر دعوت انتخاب خواهند شد و از اهالی محل به صورت خانه به خانه و نفر به نفر اقدام به دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات خواهند کرد.

خانی ضمن دعوت از اهالی قلم و رسانه برای مشارکت در امر اطلاع رسانی دقیق اخبار و اطلاعیه‌های ستاد انتخابات که همواره یاریگر ستاد انتخابات بوده اند گفت: همکاری و همیاری رسانه‌های مجازی و فعالان در این عرصه با توجه به توسعه استفاده مردم از این رسانه‌ها گام دیگر کمیته اطلاع رسانی در قالب تشکیل کارگروه تخصصی فضای مجازی خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار