فرماندار شهرستان خمین : هفته فرهنگی خمین با عنوان "بر آستان آفتاب" از ۱۲ الی ۱۸ دی ماه در بیت تاریخی حضرت امام (ره) برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۴۶۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲ 31 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،حمید کمانکش گفت: هفته فرهنگی شهرستان خمین برای دومین بار با عنوان "بر آستان آفتاب" همزمان با ایام سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و میلاد بنیانگذار انقلاب اسلامی در بیت تاریخی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد. همزمانی این هفته با ایام شهادت سردار سلیمانی و رویداد‌های غزه موجب می‌شود تا این هفته رنگ و بوی مقاومت به خود بگیرد.

وی با گرامیداشت ایام هفته بصیرت و دهه ولایت افزود: این هفته شامل برنامه‌های محتوایی، آموزشی و خدماتی است که تمام مردم را در بر می‌گیرد. برگزاری همایش‌ها، نشست‌ها، برنامه‌های فرهنگی، هنری و آموزشی از اقداماتی است که در این هفته انجام می‌شود.

کمانکش با ابراز امیدواری نسبت به اینکه برگزاری هفته فرهنگی خمین در سالروز ولادت حضرت امام خمینی (ره) به یک سنت تبدیل شود، ادامه داد: حضور پزشکان در بیت امام و ویزیت رایگان و حضور داروخانه سیار، از خدمات درمانی است که در این ایام پیش‌بینی شده است.

کمانکش با تاکید بر اینکه برنامه‌های هفته فرهنگی تمام نقاط شهری و روستایی را شامل می‌شود،گفت: حضور خودروی سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کتابخانه سیار اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی با اولویت نگاه به روستا‌ها از برنامه‌هایی است که در این هفته پیش‌بینی شده است.

او گفت: برای دانش‌آموزان نیز برنامه‌های ویژه‌ای شامل نمایش فیلم، کارگاه‌های آموزشی و مسابقات مختلف پیش‌بینی شده است که روزانه ۸۰۰ نفر از دانش‌آموزان از این برنامه‌ها استفاده خواهند کرد. هرشب نمایش فیلم برای خانواده‌ها نیز پیش‌بینی شده است.

فرماندار شهرستان خمین افزود: دیدار با خانواده شهدا، سرکشی از خانواده‌های نیازمند و تحت پوشش نهاد‌های حمایتی و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان از دیگر برنامه‌های هفته فرهنگی شهرستان خمین است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار