رئیس مجتمع فرهنگی و تربیتی شهید رجایی فریدونکنار گفت: درآمد اردوگاه شهید رجایی فریدونکنار در ۹ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸ میلیارد و ۲۵۶ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال بوده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۲درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۱۱۴۶۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱ 31 December 2023

به گزارش تابناک مازندران، امرالله نعمتی اظهار داشت: درآمد اردوگاه شهید رجایی فریدونکنار در ۹ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸ میلیارد و ۲۵۶ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال بوده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۲درصد رشد داشته است.

 

رشد ۵۲درصدی درآمد مجتمع فرهنگی و تربیتی شهید رجایی فریدونکنار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل  

وی افزود: در طی نه ماهه سال‌جاری ۹۱دوره اردوی فرهنگی و تربیتی با همکاری مدارس سطح استان و با حضور تعداد ۱۰۸۳۰ نفر دانش‌آموز دخترو پسر در مقاطع مختلف تحصیلی در این مجتمع برگزار گردید.

رئیس مجتمع فرهنگی و تربیتی شهید رجایی فریدونکنار با اشاره به تدفین شهید گمنام دانش آموز ۱۶ ساله در روز شهادت حضرت زهرا(س) در مجتمع فرهنگی و تربیتی فریدونکنار گفت: با کمک خَیِّرین با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان یادمان شهید پیش از مراسم تشییع و تدفین در کمتر از سه ماه آماده و تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

نعمتی بیان داشت: همچنین از فعالیت‌های برجسته این مجتمع میتوان به همکاری با موسسات و نهادها و سازمان‌های دولتی در جهت برگزاری همایش‌های مهم استانی و جلسات شهرستانی اشاره کرد.

وی خاطر نشان کرد: مجتمع فرهنگی و تربیتی شهید رجایی فریدونکنار با تمام امکانات آماده ارائه خدمات به خانواده‌های همکاران از سراسر کشور می‌باشد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار