مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه:
مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی، نقطه عطفی در مبارزه جبهه مقاومت با آمریکا و استکبار جهانی است،گفت: شهادت حاج قاسم این ذهنیت را برای آمریکایی‌ها به وجود آورد که فقدان ایشان در روند قدرت‌یابی و انسجام محور مقاومت مشکلات زیادی ایجاد می‌کند اما این ذهنیت، خیالی واهی بود.
کد خبر: ۱۱۴۶۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴ 01 January 2024

به گزارش تابناک مرکزی،سردار علی بلالی امروز دوشنبه در آئین گرامیداشت ۹ دی ماه و ایام شهادت سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع محله آسیابک زرندیه،افزود: پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی، سیاست‌های کلان اراده میدانی مقاومت هیچ تغییری نکرده و تصمیمات در نظام جمهوری اسلامی مبنایی است و به فرد یا شخص خاصی متکی نیست.

وی اظهار کرد:طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب،شهید سلیمانی برای دشمنان از حاج قاسم سلیمانی خطرناک‌تر است، و پس از شهادت سردار دل‌ها، هیچ خللی در انجام مأموریت‌ها و روند قدرت‌یابی جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت در منطقه ایجاد نشد.

وی گفت: سردار شهید بسیاری از موضوعات را در زمان خودشان تثبیت کرده و سیستم‌ها و نظام‌های دفاعی و تهاجمی ویژه‌ای را طراحی و تثبیت کردند.

سردار بلالی بیان کرد: اقدامات سردار سلیمانی تا سال‌های متمادی می‌تواند اقتدار و امنیت منطقه را حفظ نماید و در برابر هر قدرتی که بخواهد آن را به مخاطره و چالش بکشد مقاومت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار