مدیر اندیشکده راهبردی سعدا گفت: امروز دشمن تمام تلاش خود را ناامید کردن ملت قرار داده است؛ اگر ملت ناامید شود حرکت برای توسعه و پیشرفت انجام نمی‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۶۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱ 01 January 2024

به گزارش تابناک لرستان، حجت‌الاسلام سید محمدحسین راجی شامگاه یکشنبه در مسجد حضرت، ولی عصر (عج) بروجرد در مراسم بزرگداشت هفته بصیرت و مقاومت اظهار داشت: نصرت الهی، اولین نقطه امید در انقلاب اسلامی ایران است که در طول ۴۴ سال گذشته همواره شاهد آن بودیم.

وی اظهار داشت: یکی از اصول جبهه انقلاب که در طول تاریخ بار‌ها شاهد آن بودیم تشخیص نقشه دشمنان است، دشمن تمام تلاش خود را ناامید کردن ملت قرار داده است، اگر ملت ناامید شود حرکت برای توسعه و پیشرفت انجام نمی‌شود.

مدیر اندیشکده راهبردی سعدا گفت: در مباحث انقلاب و مباحث سیاسی کشور مشکلاتی هست چرا باید به آینده امیدوار باشیم، زیرا نصرت الهی در طول تاریخ ابراهیم را درون آتش و نوح را در کشتی و موسی را در دریا و پیامبر اسلام (ص) را با تار عنکبوت یاری کرد.

راجی اظهار داشت: تمام انقلاب‌های دنیا با پشتیبانی ابرقدرت‌های جهان همراه بوده است، اما انقلاب اسلامی ایران بدون پشتیبانی ابرقدرت‌های جهانی پیروز شد.

وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس همه ابرقدرت‌های جهانی بر علیه ملت ایران بودند؛ در جنگ هشت ساله چه کسی فکر می‌کرد پیروز شویم، بلوک غرب و شرق پشتیبان صدام بودند و سلاح و تجهیزات مدرن جنگی را به صدام می‌دادند، بیش از نیمی از کره زمین با ایران جنگید، اما نصرت خداوند ایران را پیروز کرد.

مدیر اندیشکده راهبردی سعدا گفت: وقتی خداوند در سخت‌ترین شرایط جبهه حق را تنها نگذاشته است ناامیدی معنایی ندارد.

راجی افزود: یک روز از انقلاب نگذشته بود که تجزیه طلبی اتفاق افتاد، درگیر تجزیه طلبی بودیم جنگ شروع شد و ۱۷ هزار ترور که بسیاری از مقامات ارشد کشور بودند ترور شدند، مغز‌های متفکری مانند شهید مطهری و شهید بهشتی ترور شدند، تحریم و بحران‌ها کمر شکن بود، اما ما با امید پیروز شدیم.

راجی با اشاره به اینکه با امید از بحران‌ها عبور کردیم و امروز تا قله چند قدم مانده است، افزود: امروز افول مدام دشمنان انقلاب مشاهده می‌شود، دشمنان در ضعیف‌ترین دوران زمان هستند، سال‌های ابتدایی قرن جدید با سال‌های ابتدای قرن گذشته مقایسه شود معلوم می‌شود در قرن ۱۳۰۰ کجا بودیم و در قرن ۱۴۰۰ کجا هستیم.

مدیر اندیشکده راهبردی سعدا در ادامه گفت: آمریکا دشمن ماست و خودشان اذعان دارند که آمریکا نابود و رو به افول است، دشمن بعدی رژیم صهیونیستی است و شاهد جنایات آنان در غزه هستیم.

راجی افزود: بزرگترین دشمنان ما یا نابود شدند یا در حال نابودی هستند. امروز ایران به یک قدرت بزرگ جهانی تبدیل شده است، زیرا امروز هفتمین قدرت جهانی است، دستاورد‌های فوق العاده ۴۴ سال انقلاب نقطه امید بخش انقلاب است. ۴۴ سال پیش جز فقیرترین کشور‌های دنیا بودیم، ولی امروز در علم و دانش پانزدهمین کشور جهان هستیم، و در شاخص انسانی سازمان ملل، در ۴۴ ساله انقلاب بالاترین شاخصه را داشتیم.

وی با اشاره به اینکه با همه مشکلات امروز دورافتاده‌ترین روستا‌های کشور از نعمت آب و برق و گاز برخوردار هستند، افزود: دشمن اجازه نمی‌دهد دستاورد‌های انقلاب به گوش ملت برسد. در امپراطوری رسانه‌ای، خبری از ذکر دستاورد‌های انقلاب نیست.

مدیر اندیشکده راهبردی سعدا گفت: در کشور مشکلات زیادی داریم که در مسیر حل شدن است، خودرو سازی که ننگ کشور بود در مسیر حل مشکلات قرار گرفته است، قیمت بالا و کیفیت پایین مشکل تولید خودرو در کشور است که در حال حل مسئله است.

راجی افزود: امروز شرکت‌های دانش بنیان در حال ساخت قطعات خودرو که تحریم هستیم می‌باشند و در حال حل مسئله خودرو هستند.

وی اظهار داشت: از سخت‌ترین گردنه‌ها عبور کردیم و به قله نزدیک هستیم و به زودی مشکلات حل و فصل می‌شود، کار بزرگ ولایت فقیه ریل گذاری انقلاب بوده است که به قله خواهیم رسید.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار