نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: بی بصیرتی برخی خواص موجب ایجاد فتنه سال ۱۳۸۸ شد اما بصیرت امت اسلامی حماسه نهم دی ماه را ایجاد کرد و طومار فتنه و فتنه گران را در هم پیچید.
کد خبر: ۱۱۴۶۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹ 01 January 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، همایش بزرگداشت روز نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق دوباره امت با ولایت با حضور تعدادی از اساتید بسیجی دانشگاهها در دانشگاه ارومیه برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه  در این همایش با تبیین ابعاد مختلف فتنه سال ۱۳۸۸ گفت: در اغتشاشات سال گذشته نیز دشمنان به بهانه های واهی و به جرم نقض حقوق بشر هجمه های مختلفی علیه ایران اسلامی ایجاد کردند، این درحالی است که امروزه هزاران نفر از کودکان و زنان در عزه به صورت وحشیانه کشته می شوند اما سازمان های بین المللی همچنان سکوت کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی ادامه داد: دنیاطلبی و شهوت قدرت و ریاست موجب می شود تا افراد عزت کشور را به دشمنان بفروشند تا چند صباحی در قدرت و میز ریاست باشند.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: سردار سلیمانی خلاصه مجاهدتهای چهل ساله خویش را تبعیت از ولایت فقیه می داند این در حالی است که دشمنان نیز به اقتدار و عظمت وجودی رهبر معظم انقلاب اعتراف می کنند.

آقای قزوینی کارشناس مسائل سیاسی نیز در این همایش به تبیین ابعاد مختلف فتنه سال ۱۳۸۸ و حماسه نهم دی ماه پرداخت.

وی گفت: فتنه ۸۸ در واقع وحدت و اقتدار ایران اسلامی را هدف قرار گرفته بود که شهید سلیمانی نیز شهید همین راه شد تا اقتدار و وحدت بیش از پیش را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد.

تجلیل از منتخبان استانی جشنواره شهید چمران دیگر برنامه این همایش بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار