رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان ایلام؛
رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان ایلام گفت : ۴۴۳ داوطلب برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان پیش ثبت نام کردند که بعد از بررسی هیأت‌های اجرایی نهایتا صلاحیت ۱۹۰ داوطلب در هیأت نظارت و دفتر بازرسی انتخابات ایلام مورد بررسی قرار گرفت که تا ۲ روز دیگر کار بررسی در ایلام پایان می‌یابد.
کد خبر: ۱۱۴۶۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷ 04 January 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ صیدی بیان داشت  : افرادی که صلاحیت آن‌ها تایید نشده است ۲ روز فرصت دارند شکایت خود را فقط به صورت سامانه‌ای به شورای نگهبان برای بررسی مجدد ارائه دهند.

وی افزود : اخباری که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در خصوص عدم تایید یا تائید صلاحیت افراد بیان می شود به هیچ وجه صحیح نبوده و مورد تائید نیست چرا که اعلام صلاحیت ها بر اساس تقویم از سوی هیئت مرکزی در پایان وقت روز چهاردهم به هیئت استان اعلام شده و سپس برای اعلام محرمانه به داوطلبان، در اختیار فرمانداری‌های حوزه های انتخابیه گذاشته می شود.

 صیدی ادامه داد : بر اساس تقویم انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نتایج بررسی صلاحیت‌ها از سوی هیئت نظارت بر انتخابات استان و مرکز در پایان روز چهاردهم دی‌ماه به فرمانداری‌های حوزه‌های انتخابیه استان شامل حوزه انتخابیه دهلران و ایلام اعلام می‌شود و این فرمانداری ها، نتایج را به صورت محرمانه و مکتوب به داوطلبان اعلام خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد :از ۲۲۹ نفر داوطلب در مرحله ثبت نام قطعی، در نهایت کار بررسی صلاحیت ۱۹۰ نفر بعد از انصراف و کناره‌گیری برخی داوطلبان در هیئت اجرایی و نظارت بر انتخابات استان و مرکز بررسی شده است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار