مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایت شرکت توانیر بر لزوم اجرای اقدامات شناسایی گلوگاه‌های فساد احتمالی در صنعت برق تأکید کرد.
کد خبر: ۱۱۴۷۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲ 06 January 2024

به گزارش تابناک سمنان، با حضور مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت توانیر، عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در راستای اجرای اقدامات مورد انتظار در خصوص گلوگاه‌های فساد عمومی و خصوصی مورد ارزیابی قرار گرفت.

سیدمحمد حسینی‌نژاد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان ضمن ارائه عملکرد شرکت در حوزه سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم، در خصوص اقدامات شرکت در جهت مبارزه با رشوه و سوءاستفاده از مقام و موقعیت اداری مواردی را در این نشست بیان کرد.

حسینی‌نژاد افزود: نقطه مقابل فساد اداری، موضوع سلامت اداری بوده و این بدان معنی است که نظام اداری با رعایت اصول و مقررات اداری حاکم و با توجه به نظم اداری از قبل طراحی‌شده، وظایف خود را در جهت نیل بهره‌وری سازمانی به‌صورت کامل اجرایی کند.

وی با بیان اینکه سلامت اداری و فساد اداری همواره هم‌راستای هم بوده‌اند، افزود: این ۲ عبارت مانند ۲ کفه ترازو عمل کرده و هر چقدر از یکی کاسته شود، بر دیگری افزوده می‌شود و این مهم بدان معنی است که این ۲ مقوله ارتباط تنگاتنگ و پیوستگی بسیار زیادی با هم دارند.

مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایت شرکت توانیر ضمن تشکر از اقدامات حوزه‌های مبارزه با فساد در شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: روحیه مطابقت با قانون در مسؤولان توزیع برق استان قابل‌تقدیر و تشویق است.

مجید برنگی افزود: سلامت اداری در سیستم یک رکن اصلی محسوب می‌شود و هر ارگان خدمت‌رسانی نیاز به این دارد که صیانت از حقوق مردم را در اولویت اقدامات خود قرار دهد.

وی با تأکید بر اینکه عدم توجه به موضوع فسادستیزی و مبارزه با فساد اداری می‌تواند نارضایتی عمومی را در پی داشته باشد، تأکید کرد: حفظ و حراست از فعالیت‌های کارکنان بر عهده تمامی مدیران شرکت بوده و مختص اعضای کمیته یا فرد خاصی نیست.

برنگی ضمن تقدیر از سرعت پاسخگویی به شکایات و درخواست‌های مردمی شرکت توزیع برق اضافه کرد: تمام مدیران صنعت برق باید با عفت، رعایت مر قانون و عدم ایجاد تمرکز در امور از آفت‌های تعارض منافع در امان باشند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فرصت محدود خدمتگزاری، امید داریم از زمره افرادی باشیم که ذهن، فکر و اعمال ما در راستای خدمت به مردم و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گیرد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار