نماز گزاران اصفهانی با محکومیت حادثه تروریستی کرمان خواستار برخورد قاطع و بدون مماشات با عوامل این حادثه هولناک شدند.
کد خبر: ۱۱۴۷۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱ 05 January 2024

مردم و نمازگراران در این راهپیمایی با سردادن شعار‌هایی مانند «مرگ بر آمریکا» «الله اکبر، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، لبیک یا حسین» ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان انزجار خود را از دشمنان اعلام کردند.

روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه و همزمان با برگزاری چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی دو حمله تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان انجام شد که بر اثر این حادثه تروریستی تعدادی از هموطنانمان به شهادت رسیده و تعدادی دیگر نیز مصدوم شدند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به حمله تروریستی کرمان که به شهادت و مصدومیت مردم منجر شد گفت: عاملان این اتفاق بدانند که پاسخی سخت و کوبنده در انتظارشان خواهد بود.

آیت سید یوسف الله طباطبایی نژاد افزود: تروریست‌ها به زنان و کودکان و مردم عادی هم رحم نکردند و آن‌ها کسانی هستند که خدا را نمی‌پرستند و حقوق بشر را نمی‌فهمند و باید بدانیم در تمام دنیا همه مسئولان کشور‌ها که از امریکا تبعیت می‌کنند و گرگ صفت اند.

خطیب نماز جمعه گفت: عاملان این اتفاقات همه از یک قماش اند و از یکجا سرچشمه می‌گیرند و جنایت هایشان برای مردم واضح شده است.

آیت الله طباطبایی نژاد اضافه کرد: جنایت در کرمان و حمله به زائران، کار آمریکای پلید و اسرائیل است و می‌دانیم همه جنایات به دستور آمریکا انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار