مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: منطق و قوانین دینی ما الگوهای غربی را زیر سوال برده است و دشمن از این موضوع هراس دارد.
کد خبر: ۱۱۴۷۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴ 08 January 2024

به گزارش تتابناک لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی درویشی ظهر امروز در همایش تجلیل از بانوان محجبه ادارات‌کل لرستان، اظهار داشت: سکولاریسم به معنای نفی امر قدسی است است و از این دیدگاه دین نباید عرض اندام کند. امروز می‌بینیم تمام فیلم‌های کمپانی هالیوود براساس سکولاریسم ممیزی می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز دشمن به جنگ شناختی روی آورده است، افزود: در جنگ شناختی باید با دقت ورود کنیم، چراکه فتنه سبب می‌شود انسان نتواند حقایق را ببیند.

مسوول دفتر نماینده، ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: منطق و قوانین دینی ما الگو‌های غربی را زیر سوال برده است و دشمن از این موضوع هراس دارد.

وی خاطرنشان کرد: مسوولان بیشتر به مقوله جهاد تبیین توجه کنند، در این راستا جا‌هایی که موجب قدرت نظام است باید محکم پای کار بیاییم.

درویشی گریزی به اهمیت مقوله انتخابات زد و تاکید کرد: دشمن می‌خواهد مردم را نسبت به انتخابات مایوس کند و در این راستا قشر فرهنگی و رسانه باید واقعیت را برای نسل جوان بیان کنند تا شاهد انتخاباتی پر شور باشیم.

وی با اشاره به جنگ غزه و جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی، یادآور شد: برای متوقف کردن قتل عام مردم فلسطین شورای امنیت ورود نکرده است و این نشان از ناکارآمدی شورای امنیت است.

مسوول دفتر نماینده، ولی فقیه در سپاه لرستان گفت: حزب‌الله، انصار الله یمن، حماس و در مجموع محور مقاومت گروه‌هایی هستند که هیمنه استکبار جهانی را شکسته‌اند.

وی در پایان با بیان اینکه از مؤلفه‌های قدرت یکی قدرت نظامی است و دیگری اقتصادی، خاطرنشان کرد: اگر اقتصاد ما درون‌زا و بومی می‌شد در تکانه‌ها دچار نوسان نمی‌شد و لذا امیدواریم این دولت در جهت تقویت اقتصاد کار‌های زیر ساختی انجام دهد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار