وزیر آموزش و پرورش با تسلیت درگذشت ریحانه بهشتی از اقدام خانواده این آموزگار مشهدی در اهداء اعضای بدن فرزندشان به بیماران نیازمند، قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۱۴۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱ 19 October 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، ریحانه بهشتی ، خواهر شهید پرویز بهشتی و دبیر تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه رضویه مشهد که هفته گذشته به دلیل عارضه مغزی به کما رفته بود روز گذشته و پس از تایید نهایی مرگ مغزی توسط پزشکان ، به بیمارستان منتصریه مشهد منتقل شد تا اعضای بدنش به چند بیمار نیازمند جان دوباره ببخشد.
مرحومه ریحانه بهشتی 27 سال در رشته دوومیدانی و مربیگری تیم های ورزشی دانش آموزی سابقه داشته است.
علی اصغر فانی با صدور پیامی خطاب به خانواده بهشتی ضایعه درگذشت این معلم فداکار و زحمتکش را به جامعه فرهنگی تسلیت گفت و اهدای اعضای آن مرحومه را نوعی انساندوستی و الگویی برای ترویج فرهنگ اهدای عضو برشمرد.
فانی در این پیام ضمن تقدیر از این عمل انسان دوستانه و تسلیت درگذشت این معلم ارزشمند به خانواده بهشتی ، جامعه فرهنگیان به ویژه معلمان استان خراسان رضوی ، از خداوند برای آن مرحومه علودرجات و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت کرد.
بنابراین گزارش ، سیدجواد حسینی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز به مناسبت درگذشت مرحومه «ریحانه بهشتی» معلم تربیت بدنی منطقه رضویه مشهد پیام تسلیتی صادر کرد که در بخشی از آن، آموزش و پرورش خراسان رضوی را داغدار از دست دادن انسانی بزرگ، معلمی فداکار و ورزشکاری قهرمان و پهلوان خوانده و اظهار امیدواری کرد که فرزند خردسال و همچنین دانش آموزان مرحومه بهشتی ادامه دهنده راه ایثار و از خودگذشتگی آن مرحومه باشند.
امروز همچنین محمد رضا کمالی ، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه رضویه و تعدادی از معاونان و کارشناسان این منطقه با خانواده مرحومه بهشتی دیدار و از آنها دلجویی کردند
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان، در این دیدار کمالی ضمن ارسال پیام دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش و همچنین دکتر حسینی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در سخنانی گذشت و فداکاری این مرحومه را سرلوحه کار معلمان دانست و برای خانواده آن مرحومه صبری جمیل و اجری جزیل مسئلت داشت .
گفتنی است مرحومه  بهشتی دبیر تربیت بدنی منطقه رضویه و قهرمان دو ومیدانی در رشته نیمه استقامت در ۲۶ مهرماه  روز تربیت بدنی و ورزش  با اهداء اعضاء خود به شش نفر زندگی دوباره بخشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار