رییس شورای شهر اصفهان گفت: مجلس باید جهادی باشد و بر مشکلات کشور غلبه کند و همه ما مسئولیت داریم که برای تقویت همدلی و انسجام تلاش کنیم.
کد خبر: ۱۱۴۸۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵ 07 January 2024

 محمد نورصالحی در نطق پیش از دستور صد و شانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تسلیت اقدام تروریستی در کرمان و شهادت جمعی از هم‌وطنان اظهار کرد: این عملیات ضد بشری به تحریک دشمنان انقلاب و با حمایت آمریکا و اسرائیل، سبب رقم خوردن فاجعه‌ای در کرمان شد که ملت ایران بابت آن عزادار هستند.

وی با بیان اینکه این اتفاق اوج درنده خویی دشمنان را نشان می‌دهد، افزود: این اتفاق بیش از سه ماه است که در غزه در حال رقم خوردن است و ما نیز غصه دار آن اتفاقات هستیم، اکنون گوشه‌ای از این جنایت در کشور ما رخ داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امیدواریم مسببین و مقصرینی که درصدد بر هم زدن آرامش مردم هستند شناسایی و با آن‌ها برخورد شود و به اشد مجازات برسند، همچنین ریشه جنایات مستکبران در منطقه خشکیده شود.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان تصریح کرد: امروز در شرایط حساسی هستیم و این موضوعات نشان می‌دهد که باید بیش از این به وحدت و انسجام ملی توجه داشته باشیم. تلاش دشمن بر هم زدن آرامش و امنیت ملت و اثر گذاشتن بر سرنوشت مردم است، در نقطه مقابل آن همه کسانی که انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را از خود می‌دانند باید برای افزایش روحیه امید و تلاش و رفع مشکلات تلاش کنند.

نورصالحی با بیان اینکه باید نمایندگانی انقلابی و در خدمت مردم راهی مجلس شوند، گفت: مجلس باید جهادی باشد و بر مشکلات کشور غلبه کند و همه ما مسئولیت داریم که برای تقویت همدلی و انسجام تلاش کنیم.

وی در ادامه با گرامیداشت مجدد سال نوی میلادی ادامه داد: درصدد بودیم به مناسبت سال نوی میلادی در حضور اسقف اعظم ارامنه اصفهان باشیم که به سبب سفر وی به لبنان این امر مهیا نشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مسائل و دغدغه‌های مردم در حوزه گاز گفت: شرکت گاز استان باید در زمستان با حداکثر توان به مردم خدمت رسانی کند و تلاش نیز بر همین امر متمرکز است، در عین حال صنایع نیز باید پابرجا بماند و نیازهای مردم به گاز نیز تأمین شود. بر همین اساس شرکت گاز وظیفه سنگینی دارد که برای شنیدن گزارش کار در این حوزه مدیران این شرکت در صحن شورای اسلامی شهر حضور پیدا کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار