امام جمعه اراک:
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: نامزدهای انتخاباتی و حامیان آنها باید از توهین و تحقیر یکدیگر پرهیز و هریک از گروه‌ها و افراد برنامه خود را ارائه دهند.
کد خبر: ۱۱۴۸۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳ 12 January 2024

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اراک، افزود: مشارکت در انتخابات و اجتماع پای صندوق‌های رای یک تکلیف برای همه افراد جامعه است.

وی با محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و یمن، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی در کنار جنایتکاران ایستاده و به مردم بی‌پناه و کودکان حمله میکند و امروز همه نسبت به جنایت این رژیم معترض هستند.

خطیب نماز جمعه اراک ادامه داد: مردم آمریکا در همه اقشار و کلیساها از بایدن آتش‌بس را می‌خواهند اما او در کنار جنایتکاران ایستاده است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی تاکید کرد: امروز دنیا به جبهه ظالم و جنایتکار تبدیل شده است و باید راه خود را مشخص کنیم.

وی خطاب به کشورهای عربی از جمله عربستان و مصر گفت: چرا از مردم فلسطین دفاع نمی کنید در صورتی که امروز باید از مظلوم دفاع شود.

خطیب نماز جمعه اراک در بخشی دیگر از سخنانش خاطر نشان کرد: هریک از انسان‌ها چه زن و چه مرد یک وظیفه برعهده دارند و در محیط خانواده نقش زن و مرد مشخص شده است، به عنوان نمونه نقش مادر را پدر نمی‌تواند ایفا کند و برعکس و این در موارد دیگر و نقش‌عای اجتماعی نیز صدق می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار