رئیس هیات بازرسی انتخابات خراسان‌شمالی گفت: هرگونه تبلیغات زود هنگام کاندیداها رصد و گزارش آن به رئیس هیات بررسی استان و ستاد انتخابات استان منعکس می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۸۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳ 14 January 2024

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، ظهر امروز ناصر فحرموحدی، رئیس هیات بازرسی انتخابات خراسان‌شمالی در پنجمین جلسه هیات بازرسی انتخابات استان، با تاکید بر اینکه تخلفات انتخاباتی از سوی نهاد‌های نظارتی رصد می‌شود، اظهارکرد: هرگونه تبلیغات زود هنگام کاندیدا‌ها رصد و گزارش آن به رئیس هیات بررسی استان و ستاد انتخابات استان منعکس می‌شود.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب همواره بر برگزاری انتخابات باشکوه تاکید داشتند، گفت: اولویت اول برای همه ما افزایش مشارکت مردم در انتخابات است و در این زمینه باید تلاش کنیم.

گفتنی است در این جلسه ضمن بررسی مصوبات جلسات قبل، اعضای هیات بازرسی انتخابات با توجه به دستورالعمل‌ها، صلاحیت سربازرسان را مورد بررسی قرار دادند و موارد پیشنهادی خود را جهت ثبت در سامانه بازرسی انتخابات ارایه دادند و مقرر شد تا از ۱۸ تا ۳۰ دی ماه هیات‌های شهرستانی نسبت به ثبت اطلاعات سربازرسان و بازرسان در سامانه جامع بازرسی انتخابات اقدام نمایند.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار