رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی:
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت، چهار راهبرد اصلی کشور در انتخابات پیش روست که رهبر معظم انقلاب ترسیم کرده اند.
کد خبر: ۱۱۴۸۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴ 14 January 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، ابراهیمی در جلسه شورای اداری شهرستان ارومیه، بی طرفی برگزار کنندگان انتخابات را اصل مهم و اساسی عنوان کرد و گفت: هم افزایی برای افزایش مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات مورد تاکید است.

وی یکی از اقدامات خلاقانه‌ای که رسانه ملی در این دوره در نظر گرفته ایجاد شبکه تلویزیونی انتخاباتی برای هر حوزه انتخابیه است بطوریکه صداوسیما برای ده حوزه انتخابیه استان شبکه مستقل انتخاباتی راه اندازی خواهد کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در ادامه بخشی از اقدامات انجام گرفته در حوزه‌های سلامت، آموزشی و عمرانی برای توسعه و ارتقای شاخص‌های استان را تشریح کرد.

آقای حضرت پور یکی از نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه بر اهمیت خدمت رسانی به مردم و شکل گیری انتخاباتی پرشور و به دور از تنش‌های سیاسی و حزبی تاکید کرد. 

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی نیز در این جلسه، اجرای برنامه‌های جدید انتخاباتی با حضور سلایق و جریان‌های مختلف سیاسی را از رویکرد‌های مهم انتخاباتی صدا و سیمای استان اعلام کرد و گفت: برنامه‌های متنوعی با ساختار‌های مختلف در صداوسیمای استان تهیه می‌شود که به‌تدریج و براساس یک جدول برنامه‌ریزی شده، این برنامه‌ها تولید و پخش می‌شوند.

حجازی فر با اشاره به سند تحول رسانه ملی در دوره جدید گفت: شبکه استانی تلاش می‌کند با واکنش به مساله‌های استان و توجه به ظرفیت‌ها و پیگیری مطالبات مردمی به روند توسعه استان کمک کند.

عماری فرماندار ارومیه نیز در این جلسه با بیان این که ۱۵۲ مصوبه عمرانی و ۲۴ مصوبه اقتصادی در سفر‌های استاندار آذربایجان غربی به بخش‌های پنج گانه شهرستان ارومیه مورد تصویب قرار گرفته است گفت: ۴۴۳ قطعه زمین برای واگذاری به متقاضیان دریافت زمین آماده شده است که امیدواریم این تعداد به هزار قطعه زمین برای تولید انبوه مسکن در شهرستان افزایش یابد. 

در پایان این جلسه، دفتر خبری صداوسیما در شهرستان ارومیه برای پوشش هر چه بیشتر رویداد‌ها و ظرفیت‌های شهرستان افتتاح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار