رزمایش مدیریت بحران وزارت نیرو در منطقه شمال‌شرق کشور به میزبانی سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۹۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲ 18 January 2024

به گزارش تابناک سمنان، رزمایش تمرینی و آموزشی مدیریت بحران وزارت نیرو در منطقه شمال‌شرق کشور به میزبانی شورای هماهنگی مدیران عامل صنعت آب و برق وزارت نیرو در استان سمنان و پدافند غیرعامل استان سمنان برگزار شد.

ارائه دستاورد‌های صنعت آب و برق استان سمنان و استان‌های شرکت‌کننده در این تمرین و برپایی چادر‌های بحران از دیگر برنامه‌های این رزمایش بود.

اکیپ‌های عملیاتی معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای سمنان نیز در این مانور، ۲ فاز از ترانس ولتاژ خازنی پست ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی شرق ۲ سمنان را که دچار آسیب شده بود، تعویض کردند.

پس از تست، اقدام به راه‌اندازی ترانس ولتاژ خازنی شد و تخلیه سیلاب داخل کانال‌های پست از دیگر اقدامات این مانور بود.

در این رزمایش که به همت استان‌های یاری‌رسان خراسان رضوی، خراسان شمال و گلستان به انجام رسید، ۳۶ اکیپ اجرایی عملیاتی مشتمل بر ۱۸۵ نفر همراه با ۴۳ خودروی تدارکاتی، پشتیبانی و عملیاتی و همراهی و همکاری دستگاه‌های اجرایی و عملیاتی نظیر استانداری استان سمنان، فرمانداری شهرستان سمنان، نیروی انتظامی، هلال‌احمر، آتش‌نشانی، اورژانس و صداوسیما حضور داشتند.

در این رزمایش، اهداف پیش‌بینی‌شده با هزینه‌ای بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال سرمایه‌گذاری در تأسیسات آب و برق مورد اصلاح و بهینه‌سازی واقعی قرار گرفتند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار