به همت بسیج صورت گرفت:
معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله گفت: در دومین مرحله از اجرای طرح کاشت یک میلیارد اصله نهال در سطح ملی، بسیجیان شهرستان اراک یک‌هزار اصله نهال به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی در پارک جنگلی فدک اراک کاشتند.
کد خبر: ۱۱۵۰۰۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵ 20 January 2024

به گزارش  تابناک مرکزی،سرهنگ پاسدار محمد گودرزی اظهار داشت: با توجه به اینکه حفظ طبیعت یک تکلیف شرعی، قانونی و اجتماعی است و بسیج نیروی کارآمد همه میدان‌ها و عرصه‌هاست در این عرصه نیز با جدیت بسیج پای کار امده است.

وی افزود: پیرو تفاهم‌نامه منعقد شده بین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری با بسیج استان ذیل طرح کشوری برای اجرای این طرح ملی و مردمی از امکانات بسیج در سطح وسیع بهره‌گیری شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله ادامه داد: در مرحله اول این طرح یک‌هزار و ۵۰۰ اصله نهال به همت جمعی از بسیجیان شهرستان اراک در منطقه باغ فدک اراک با هدف تقویت محیط زیست و بهبود وضعیت آلودگی هوای شهر اراک به انجام شد.

سرهنگ گودرزی با تاکید بر اینکه در مرحله دوم این طرح نیز روز گذشته ۱۰۰۰ اصله نهال توسط ۷۰ نفر جهادگر بسیجی از حوزه‌های مقاومت بسیج ابراهیم‌آباد، شهید چمران، شهدای بدر، شهید بهشتی، شهید مطهری و شهید مدنی شهرستان اراک به یاد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه باغ فدک کاشته شد.

وی خاطرنشان کرد: کاشت درخت و نگه داری از آن و تلاش برای حفظ و توسعه محیط زیست یک فعالیت دینی و انقلابی است و همه مردم در این مسائل مهم وظیفه سنگینی بر عهده دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار