معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی گفت: انعکاس و اطلاع‌رسانی از اقدامات مطلوب دستگاه‌ها و دولت سبب امیدآفرینی و نشاط اجتماعی و ایجاد اطمینان خاطر و حضور حداکثری در انتخابات خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۵۰۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷ 21 January 2024

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، ظهر امروز حسن ناهیدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی در همایش عملکرد امید آفرین با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی اظهارکرد: انتخابات رویداد مهم سال جاری و یک فرصت مغتنم است که به دلیل قانون‌گذاری از اهمیت بالایی برخوردار است و این انتخاب برای مدت طولانی در زندگی و جامعه جاری است.

وی گفت: ️انتخابات این دوره با توجه به حساسیت‌های به وجود آمده از دوره‌های گذشته اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی افزود: ️باتوجه‌به اینکه انتخابات به صورت آنلاین خواهد بود لذا در حوزه زیرساختی تلاش‌ها و اقدامات بسیاری انجام شده است تا بستر انتخابات پرشوری رقم بخورد.

ناهیدی بیان داشت: در انتخابات این دوره بسترسازی با اقدامات لازم انجام شده، فرصت‌های برابری برای تبلیغات کاندیدا‌ها ایجاد شده است.

وی ادامه داد: ️انعکاس و اطلاع‌رسانی از اقدامات مطلوب دستگاه‌ها و دولت سبب امیدآفرینی و نشاط اجتماعی و ایجاد اطمینان خاطر و حضور حداکثری خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی تاکید کرد: روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی تا انتخابات، فضایی را در تابلو‌های اعلانات و سایت‌ها و کانال‌های خود به انتخابات اختصاص دهند.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار