صدای مهیبی صبح امروز در محدوده شهرستان گرمسار شنیده شد‌؛ اما ماجرا از چه قرار است؟
کد خبر: ۱۱۵۰۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸ 22 January 2024

به گزارش تابناک سمنان، بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی خبرنگار فارس، امروز حوالی ساعت ۹ صبح صدای مهیبی در محدوده شهرستان گرمسار در غرب استان سمنان شنیده شد.

برخی رسانه‌های محلی در دقایق اولیه، علت این صدای مهیب را انفجار در شهرک صنعتی گرمسار اعلام کردند که بعد رد شد.

محمد بهرامی، مدیر شهرک‌های صنعتی گرمسار و ایوانکی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس با رد برخی شایعات که انفجاری در شهرک صنعتی گرمسار رخ داده است، اظهار کرد: هیچ اتفاقی در محدوده شهرک صنعتی گرمسار تا این لحظه رخ نداده است.

وی تصریح کرد: بر اساس پیگیری‌های انجام‌شده و استعلام از تمام واحد‌های تولیدی، هیچ انفجاری در محدوده شهرک صنعتی گرمسار رخ نداده است.

بررسی‌های بیشتر خبرنگار فارس بر اساس اطلاعات دریافتی از مسؤولان استان سمنان، نشان می‌دهد که شکسته شدن دیوار صوتی دلیل شنیده شدن این صدای مهیب در حوالی شهرستان گرمسار بوده است.

کمال طاهریان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان هم درباره آخرین بررسی‌ها در خصوص شنیده شدن صدای مهیب صبح امروز در حوالی گرمسار گفت: طبق آخرین بررسی‌ها، صدای مهیب امروز به دلیل شکسته شدن دیوار صوتی به دلیل عبور یک هواپیمای نظامی (جنگنده) بوده است.

به گزارش فارس، هنگامی که یک هواپیما یا جنگنده نظامی سریع‌تر از سرعت صوت حرکت می‌کند، پدیده شکست دیوار صوتی رخ می‌دهد و صدایی شبیه به انفجار از آن شنیده می‌شود.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار