کد خبر: ۱۱۵۰۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷ 24 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، مرتضی ناصحی، رییس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان در جلسه منعقده با حضور معاونین برنامه ریزی و عاملین ذیحساب فرمانداری‌ها به عنوان اعضای کمیته های مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان و شهرستان ها بر ضرورت اهتمام تمامی اعضای کمیته در راستای تبیین دستاوردهای نظام با هدف جذب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد.

مرتضی ناصحی، انتخابات را سند بی بدیل اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و بر رقابت سالم بین کاندیداها برای انتخاب اصلح تاکید کرد.

رییس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان دعوت به حضور گسترده مردم در انتخابات را یک تکلیف شرعی و اجتماعی برای یکایک اعضا برشمرد و گفت: انتظار است در شرایطی که دشمن از تمام ظرفیت هایش برای ناامید کردن مردم استفاده می کند، تمام دلسوزان برای بی اثر کردن اشاعه فضای ناامیدی در جامعه تلاش کنند.

او سلامت؛ مشارکت قوی؛ امنیت و رقابت را به عنوان کلید واژه های مورد تاکید مقام معظم رهبری یک اصل و الگوی حرکتی در این انتخابات دانست.

مدیرکل اداری مالی استانداری، توجه عمومی به نهی منکرات را حایز اهمیت برشمرد و افزود: حضور مردم همواره در تمامی صحنه های سیاسی و اجتماعی این کشور توانست اتفاقات مبارکی را برای تثبیت و تقویت باورها و ارزش های نظام جمهوری اسلامی رقم بزند که با عنایت الهی این انتخابات نیز با حضور پرشور مردم سند افتخار کشور خواهد بود. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار