امام جمعه کوهبنان گفت: قطعا دشمن در ایام انتخابات در صدد دلسرد کردن مردم است، اما دشمن بداند حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات، کشور را بیمه می‌کند چون هر رای مانند یک موشک نقطه‌زن به قلب دشمن است.
کد خبر: ۱۱۵۱۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴ 26 January 2024

به گزارش تابناک کرمان، حجت‌الاسلام حسن ایزدی امام جمعه کوهبنان ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: ماه رجب بسیار با عظمت، پر خیر و با برکت است، در حالی مراسم اعتکاف برگزار می‌شود که امسال بالغ بر ۵۰۰ نفر در شهر کوهبنان معتکف شدند که بیش از ۳۰۰ نفر از آنان جوانان و نوجوانان هستند.

وی ابراز داشت: این روز‌ها در غزه قهرمان شاهدیم مردم قریب به ۱۲۰ روز با کمترین امکانات در برابر متجاوزان ایستادند و پیروز میدان شدند در حالی که از هر طرف محاصره هستند.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: دولت‌های اسلامی باید قطع رابطه سیاسی و اقتصادی با رژیم متجاوز و کودک‌کش را داشته باشند و همانند یمن عمل کنند. یمن ابهت رژیم پوشالی صهیونیستی را در هم شکست، چون جانانه در برابر دشمنان ایستاد.

وی با اشاره به اینکه در جنگ ترکیبی هستیم، ادامه داد: دشمن در صدد است شعله امید را در دل جوانان خاموش کند، چون دشمن باور‌های دینی و سیاسی مردم را نشانه گرفته که باز هم شکست خواهد خورد.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: در آستانه انتخابات قرار داریم. قطعا دشمن در صدد دلسرد کردن مردم است، اما دشمن بداند حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات، کشور را بیمه می‌کند، چون هر رای یک موشک نقطه‌زن به قلب دشمن محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: مردم دنباله‌رو نهضت عاشورا هستند و در کنار شعار لبیک یا حسین (ع) با تمام وجود در کنار صندوق‌های رای حاضر خواهند شد.

ایزدی خاطرنشان کرد: مشارکت مردم کوهبنان در این دوره هم همانند گذشته بسیار بالا خواهد بود، بنابراین کسانی که موثرند دیگران را به حضور در این عرصه تشویق کنند.

وی اضافه کرد: کسانی احساس تکلیف کردند وارد صحنه شدند و عده‌ای تایید صلاحیت شدند، اما در نهایت مردم باید نسبت به انتخاب فرد اصلح اقدام کنند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار