جلسه هماهنگی برگزاری محفل جمع خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۱۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸ 28 January 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در این جلسه با اشاره به این که جمع خوانی قران کریم در ماه مبارک رمضان علاوه بر ارومیه در سایر شهرستان‌های استان نیز برگزار می‌شود گفت: در کشور‌های همسایه نیز همزمان با برگزاری محفل انس با قرآن کریم در ایران برنامه‌های مشابهی نیز در این کشور‌ها برگزار می‌شود. 

حجت الاسلام حسین خانی با بیان این که رهبر معظم انقلاب یکی از مقدمات شکل گیری تمدن اسلامی را برگزاری محافل انس با قران کریم می‌دانند افزود: این که آمار تخلفات در ماه مبارک رمضان در کشور‌های مختلف پایین می‌آید نشان از معنویت این ماه مبارک و قرآن کریم است که برگزاری این محافل موجب برکات زیادی در زندگی فردی و اجتماعی افراد می‌شود. 

مدیر موسسه برگزار کننده محافل جمع خوانی قرآن کریم نیز در این نشست با بیان این که در ۱۹ شهرستان استان محافل انس با قرآن کریم برگزار می‌شود گفت: بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ نفر در این محفل در مصلی امام خمینی ره ارومیه شرکت می‌کنند. 

آقای احمدی با اشاره به این که با همت صدا و سیما این برنامه گسترش می‌یابد افزود: علاقه‌مندان به مباحث قرآنی در مناطق شمال عراق، ترکیه و برخی از کشور‌های اروپایی در مباحث و سخنرانی‌های این محافل که به صورت تصویری توسط صدا و سیما پخش می‌شود استفاده می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار