معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد لارستان از توزیع 500 دست غذای گرم به ارزش 40 میلیون ریال بین نیازمندان لارستانی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰ 20 October 2015
تابناک فارس به نقل از فارس:ابراهیم خرم‌مکان اظهار داشت: در راستای بهره‌مندی خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد لارستان از ماه محرم و صفر به‌ویژه در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌ الحسین(ع) طرح احسان حسینی در کانون فرهنگی تربیتی کمیته امداد در حال برگزاری است.

وی در مورد اجرای طرح احسان حسینی گفت: این نهاد در ماه محرم و صفر آماده دریافت و توزیع نذرها و احسان عاشقان سیدالشهدا(ع) بین محرومان و نیازمندان جامعه است و هم‌وطنان می‌توانند، نذورات خود را برای کمک به نیازمندان واقعی به پایگاه‌های امداد و مراکز نیکوکاری تحویل دهند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد لارستان تصریح کرد: از ابتدای ماه محرم و به مناسبت هفته امر به‌ معروف و نهی از منکر به همت خیران واقف و با همکاری اداره اوقاف لارستان 500 دست غذای گرم به ارزش 40 میلیون ریال تهیه و بین مددجویان زیرپوشش توزیع شده است.

خرم‌مکان افزود: در این مراسم مددجویان ساعاتی را به عزاداری و سینه‌زنی برای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار