در پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان آذربایجان غربی پوستر رویداد ملی جامعه پرداز در آذربایجان غربی رونمایی شد.
کد خبر: ۱۱۵۱۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳ 30 January 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، آیین رونمایی از پوستر رویداد ملی جامعه پرداز با حضور ابراهیمی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ،بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان استان، سپهری معاون جوانان اداره کل و جمعی از اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان غربی برگزار شد. 

 
ابراهیمی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در این جلسه با تقدیر از اقدامات انجام گرفته در راستای برگزاری هرچه بهتر رویداد توسط سمن مربوطه گفت :  رویداد ملی جامعه پرداز به منظور هم افزایی کنشگران حوزه خانواده، هویت زن،‌ جمعیت و کاهش طلاق، در استان برگزار می شود و در این میان اقدامات موثری در راستای شناسایی فعالان حوزه زن ،خانواده و جمعیت در استان انجام گرفته است .
 
وی با تاکیید بر منویات رهبر معظم انقلاب در راستای جوانی جمعیت افزود: با توجه به اهمیت موضوع رویداد لازم است تمامی دستگاه های اجرایی استان با سمن مجری رویداد همکاری لازم را داشته باشند.
 
 
رویدا جامعه پرداز طرح وزارت ورزش و جوانان و بنیاد ملی خانواده است که در ۱۷ و ۱۸ بهمن ماه سال جاری به میزبانی این استان برگزار خواهد شد.
 
گفتنی است این رویداد در آذربایجان غربی به همت وزارت ورزش و جوانان و بنیاد ملی خانواده و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و سمن مردم نهاد یاریگران جوان آذرآبادگان برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار