مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر ارایه خدمات به گردشگران،گفت:هیچ فعال اقتصادی حق ندارد اضافه بر قیمت‌های مصوب وجهی دریافت کند و همه باید برای اعتبار کیش تلاش کرده و نباید برخی برای سودجویی بیشتر اما کوتاه مدت به برند واعتبار کیش آسیب بزنند.
کد خبر: ۱۱۵۲۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰ 01 February 2024

به گزارش تابناک جزیره، رحیم سرهنگی روز پنجشنبه در سومین نشست ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی اظهار داشت: قرار نیست در پیک شلوغی جزیره هزینه یکسال کسب وکار خود را بدست آوریم و باید اصل را برمبنای پایداری گردشگر و توسعه صنعت گردشگری قرار دهیم.

وی با بیان اینکه توسعه صنعت گردشگری نقش مهمی در رشد و توسعه اقتصادی دارد، تاکید کرد: در صورت هرگونه تخلف و تعدی از مصوبات ، قوانین و مسئولیت‌ها با افراد خاطی برخورد خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به نرخ عرضه بلیت‌ها و محدودیت تعداد پروازها به دلیل تعداد هواپیماها گفت: نظارت بر نرخ بلیتها و عرضه بلیت به مسافران واقعی باعث می‌شود شاهد تورم افسار گسیخته در این حوزه نباشیم.

سرهنگی بر اهمیت توجه به بحث سفرهای تابستانی نیز تاکید کرد و گفت: بحث جشنواره تابستانی نیز بسیار جدی است و با توجه به اینکه با همکاری شرکتهای آب و برق جزیره کیش و تامین زیرساختها بخش زیادی از مشکلات برطرف شده و این دو شرکت متعهد شده اند کمبودهای خود را تا نوروز برطرف کنند.

وی در خصوص مدیریت مصرف آب و برق نیز اظهار داشت: یک بخشی از مسئولیتها متوجه تولید کنندگان آب وبرق است که باید زیرساخت های لازم را فراهم کنند اما بخش دیگر متوجه مصرف کنندگان است و با توجه به اینکه میزان مصرف در پیک‌های شلوغی جزیره کیش افزایش چندین برابری دارد باید درخصوص برخی حوزه‌ها که مصارف اصلی نیستند مثل استخرها و خانه مسافرها که میزبان چندین خانواده به صورت همزمان هستند مدیریت مصرف صورت گیرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: حفظ کرامت انسانی همه مسافران از هر قشر و هر سطح درآمدی وظیفه تمامی خدمات دهندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات است و همه موظف هستیم بهترین خدمات را به میهمانان کیش ارائه کنیم.

سرهنگی پس از شنیدن گزارش‌های روسای کمیته‌های نوروزی تاکید کرد: تمامی کمیته‌ها، برنامه عملیاتی خود را با برنامه زمانبندی و پیشرفت فیزیکی همانند گزارش شرکت‌های عمران، آب و خدمات و توسعه مدیریت بنادر و فرودگاه‌ها آماده ودرجلسه بعد ارائه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار