امام جمعه اهل سنت شیبکوه با بیان این که هدف غائی دولت مردمی جلب رضایتمندی عموم مردم می باشد، گفت:خوشبختانه با اهتمام ویژه سازمان منطقه آزاد کیش بندر چارک در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۱۵۴۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳ 13 February 2024

به گزارش تابناک جزیره به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش، شیخ یعقوب خلیلی در نخستین جلسه ستاد نوروزی سال ۱۴۰۳ که با حضور عزت اله محمدی و برخی دیگر از مسوولان این شرکت صبح امروز سه شنبه ۲۴ بهمن در سالن اجتماعات برگزار شد، ضمن قدردانی از ارائه خدمات شایان توجهی که در مسیر سفرهای دریایی به عموم مردم از سوی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش ارائه می شود، اظهار داشت: انتخاب مدیران اصلح و توانمند در حوزه بنادر کیش و چارک خبر از روزهای خوبی می دهد که امید آفرینی را به جامعه تزریق می کند.

 

امام جمعه اهل سنت شیبکوه، تاکید کرد: نگاه حرفه ای مسوولان برای تبدیل شدن چارک و شیبکوه به منطقه گردشگری نوید بخش ایجاد تحول در حوزه های مختلف به ویژه صنعت گردشگری و اقتصادی این منطقه خواهد بود.

 

وی، تاکید کرد: سال نو مقارن با ماه مبارک رمضان است و می توانیم با استفاده از فرصت ارزشمند پیش رو اقدامات فرهنگی خوبی را در دستور کار خود قرا دهیم و با برپایی سفره های افطاری میزبان مسافران روزه دار در این ماه عزیز باشیم.

 

گفتنی است در پایان این جلسه از سوی مسوولان بندرچارک با اهداء لوح تقدیر از محمد طاهری رئیس اداره بندر چارک به عنوان مسوول دلسوز، توانمند و پر تلاش قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار