رئیس دادگستری دورود با بیان اینکه دستگاه به صورت مستقیم در امر انتخابات دخالتی ندارد، گفت: دستگاه قضا در پیشگیری و برخورد با جرائم انتخاباتی به صورت ویژه دخیل است.
کد خبر: ۱۱۵۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵ 04 February 2024

به گزارش تابناک لرستان، فردین عسکرزاده عصر امروز در جلسه شورای اداری دورود که با حضور استاندار لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه اهمیت حضور و مشارکت مردم در انتخابات بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: دشمنان جمهوری اسلامی به دنبال اخلال در امر انتخابات و کاهش مشارکت حداکثری مردم هستند، بنابراین باید تلاش کنیم انتخابات این دوره در امنیت و با حضور حداکثری برگزار شود.

وی افزود: ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در دورود تشکیل شده و تمامی مسائل و مشکلات به صورت جدی در ستاد رصد می‌شود.

رئیس دادگستری دورود با بیان اینکه دستگاه به صورت مستقیم در امر انتخابات دخالتی ندارد، عنوان کرد: دستگاه قضا در پیشگیری و برخورد با جرائم انتخاباتی به صورت ویژه دخیل است.

عسگر زاده با اشاره به اینکه جلساتی با حضور کاندیدا‌ها در خصوص زمان تبلیغات برگزار شد، گفت: آنچه در جلب اعتماد مردم موثر است حفظ بی طرفی کسانی است که در فرآیند برگزاری انتخابات مشارکت دارند.

وی تاکید کرد: اعتماد مردم به سیستم برگزاری انتخابات موجب مشارکت مردم و افزایش امنیت انتخابات می‌شود.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار