سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: در پردیس سینمایی پروین اعتصامی، دو سالن برای نمایش فیلم های فجر اختصاص داده شده که ۱۸ فیلم از امروز تا ۲۲ بهمن هر روز نمایش داده می شود.
کد خبر: ۱۱۵۳۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳ 05 February 2024

به گزارش تابناک مرکزی،حسین محمودی‌فر، ۱۶ بهمن در آیین افتتاح جشنواره فیلم فجر در استان مرکزی اظهار کرد: بر اساس سیاست‌های دولت سیزدهم در راستای تمرکززدایی از پایتخت و توجه بیشتر به استان‌ها، اکران فیلم‌های چهل و دومین دوره جشنواره فیلم فجر در تمام استان‌ها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اکران فیلم‌های جشنواره در استان ها با هدف برقراری عدالت فرهنگی در کشور و ایجاد شادی و نشاط انجام می‌شود، گفت: تلاش می‌کنیم برنامه‌های جانبی و نشست‌های نقد و بررسی فیلم‌ها نیز در طول مدت برگزاری جشنواره برگزار شود و قدم‌هایی در جهت رشد و تعالی فرهنگ و هنر اراک و استان مرکزی برداریم.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه دهه فجر را باید به عنوان فرصتی برای بازنگری در عملکرد خود قرار دهیم افزود: در این ایام می‌بایست در جهت رفع کاستی‌ها و در مسیر پیشرفت و آبادانی ایران حرکت کنیم. با فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد می‌توانیم مشکلات را برطرف کنیم و در مسیر توسعه ایران قرار گیریم.

محمودی فر افزود: این فیلم ها در شش نوبت نمایش داده می شوند که نوبت نمایش این فیلم ها هر روز ساعت ۱۶، ۱۸ و ۲۰ است.
وی گفت: پارسال ۱۶ فیلم نمایش داده شد که امسال به ۱۸ فیلم افزایش یافته و تقاضا شده که فیلم پروین نیز برای نمایش به استان مرکزی اختصاص یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار