مردمان دیار باکری ها و امینی ها با حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان های شهیدان تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۱۱۵۳۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴ 11 February 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، ۲۲ بهمن بار دیگر فرا رسیده است، ملت غیور ایران اسلامی پس از گذشت چهل و پنج سال، نه تنها به آرمان‌های انقلاب پشت نکرده‌اند، بلکه بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، آرمان‌های انقلاب اسلامی را در سالروز پیروزی انقلاب، فریاد می‌زنند.

جشن ۲۲ بهمن، نمادی از پایان تحقیر تاریخی ملت ایران در برابر استعمارگران خارجی است، روزی که استقلال از اجانب را برای کشور به ارمغان آورد و زمینه‌ساز رشد و شکوفایی برای مردم و کشور شد، همین است که مردم ایران هرسال پرشورتر از سال‌های قبل در راهپیمایی حضور پیدا می‌کنند.

امسال نیز در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ملت ایران آماده حضوری پرشور و آکنده از شور و شعور در راهپیمایی ۲۲ بهمن هستند تا به جهان اعلام کنند که ایران اسلامی همواره در مسیر مقابله با دشمنان ایستاده و لحظه ای از آرمان های خود پس نخواهد کشید.

مردم همیشه در صحنه آذربایجان غربی نیز نظیر دیگر مناطق کشور، امروز ۲۲ بهمن در سالروز حماسه عظیم پیروزی ملت ایران بر رژیم ستمشاهی و پشتیبانان مستکبرش، استقامت و پایداری خود را در پایبندی به اصول انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس فریاد خواهند زد.

طی ۴۵ سال گذشته، همواره دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با توطئه های مختلف سعی داشته اند تا این صفوف فشرده و به هم تنیده ملت ایران را در پاسداری از انقلاب اسلامی و تداوم راه پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی، سست کنند ولی هر بار با شکست مواجه شده اند و ملت ایران، توطئه ها را یکی پس از دیگری نقش بر آب کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار