مراسم معارفه سرپرست اداره کل دیوان محاسبات استان سمنان با حضور قائم‌مقام معاونت هماهنگی و امور اجرایی و مدیرکل استان‌های دیوان محاسبات کشور برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵ 21 February 2024

به گزارش تابناک سمنان، ابراهیم نامداری امروز (دوم اسفند ماه) در این مراسم اظهار کرد: رمز موفقیت یک مجموعه، همدلی و همراهی در راستای خدمت صادقانه به جامعه است.

قائم‌مقام معاونت هماهنگی و امور اجرایی دیوان محاسبات کشور گفت: تصدی عنوان پاسداری از بیت‌المال، فرصتی است که نصیب ما شده است و باید قدر این فرصت را بدانیم و به وظیفه خود نه به‌عنوان یک کارمند، بلکه به‌عنوان یک فرصت، برای خدمت به مردم بهره ببریم.

وی افزود: قبول مسؤولیت در نظام جمهوری اسلامی به‌ویژه در دیوان محاسبات موضوع بسیار مهمی است و فردی که مسؤولیتی را می‌پذیرد، در یک راه دشوار قدم می‌گذارد که در انجام آن، اگر کوتاهی کند خیانت محسوب می‌شود.

مدیرکل هماهنگی استان‌های دیوان محاسبات کشور در ادامه با قدردانی از یحیی محمدی‌منش در دوره خدمت خود در استان سمنان، حکم انتصاب علی نصراللهی را که توسط دکتر سید احمدرضا دستغیب، رئیس کل دیوان محاسبات کشور به‌عنوان سرپرست این اداره کل دیوان منصوب شده است، به او اعطا کرد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار