استاندار آخال کشور ترکمنستان و هیات همراه، معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی امروز سوم اسفندماه از ظرفیت‌های درمانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بازدید کردند.
کد خبر: ۱۱۵۵۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳ 23 February 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، استاندار آخال ترکمنستان در این بازدید اظهار کرد: هیات همراه حوزه سلامت با امکانات و شرایط بخش بهداشت و درمان خراسان شمالی آشنا شدند و از طریق دیپلماتیک آماده همکاری‌های بیشتر هستیم.

روشن خوجه قلی یف اظهار کرد: فاصله اندک دو استان می‌تواند زمینه‌های همکاری‌های بیشتری را فراهم کند.

وی ادامه داد: با نماینده سیاسی وزارت امور خارجه برای هماهنگی نهاد‌های دولتی اعلام آمادگی می‌کنیم و امید داریم همایش‌ها و کنفرانس‌های بین المللی بین دو کشور افزایش یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی نیز در ادامه این بازدید‌ها با بیان اینکه سلامت یکی از نعمت‌های بی بدیل الهی است، گفت: با توجه به نیاز همیشگی به سلامت نیازمند افزایش سطح سلامت، پیشگیری از بیماری‌ها و تشخیص درمان هستیم.

حسن ناهیدی اظهار کرد: امیدواریم با سفر استاندار آخال ترکمنستان و هیات همراه توفیقات و نتایج خوبی در بخش بهداشت و درمان دو استان خراسان شمالی و آخال ترکمنستان حاصل شود.

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی خراسان شمالی در این بازدید‌ها ظرفیت‌های درمانی استان را معرفی کرد و گفت: هوشمند سازی مراکز درمانی از اقدامات دانشگاه است؛ بدین نحو که تمام اقدامات درمانی انجام شده برای مراجعان پس از ترخیص برای آن‌ها ایمیل می‌شود.

دکتر جواد شاهین فر با بیان اینکه در راستای رفاه حال بیماران و رشد شاخص‌های درمان، این بیمارستان به تجهیزات مدرن و بروز درمانی مجهز شده است، افزود: تجهیزاتی مانند ام آر آی، سی تی اسکن و انواع تجهیزات تصویربرداری، تشخیص دقیق‌تر و درمان سریع‌تر را ممکن ساخته اند.

وی خاطرنشان کرد: پذیرش بیماران بین الملل در مبدا انجام و پس از بررسی و مطالعه پرونده آن‌ها توسط پزشکان متخصص توسط بیمارستان پذیرش و از مبدا ورود به کشور تا حضور در بیمارستان پشتیبانی می‌شوند.

دکتر شاهین‌فر یادآوری کرد: در این بخش امکانات و زمینه حضور بیماران خارجی با همراه و حتی خانواده فراهم شده است.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار