مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان از فعالیت ۳۰ آشپزخانه اطعام مهدوی همزمان با میلاد امام زمان (عج) در شهرستان های استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۵۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱ 25 February 2024

محمد حسین ذوالفقاری مدیر کل کمیته امداد استان سمنان ۶ اسفندماه در آیین افتتاح آشپزخانه اطعام مهدوی در مرکز نیکوکاری حضرت ولی عصر (عج) شهمیرزاد در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این آشپزخانه ها به همت خیرین، مراکز نیکوکاری و هم افزایی کمیته امداد استان سمنان راه اندازی شده است.

وی با اشاره به تنوع فعالیت های این مراکز خاطرنشان کرد: اطعام مهدوی در قالب تهیه و توزیع سبد کالا و توزیع غذای گرم و افطاری ساده خواهد بود.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه همزمان با نیمه شعبان ۳۰ آشپزخانه اطعام مهدوی دراستان‌سمنان فعالیت خود را آغاز کرده است، اضافه کرد: علاوه بر فعالیت این آشپزخانه ها در نیمه شعبان، این مراکز از ۲۲ اسفند ماه همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان فعلیت دوباره خود را از سر می گیرند و در این شب ها غذای گرم بین نیازمندان توزیع خواهد کرد.

ذوالفقاری ضمن دعوت مردم در پویش اطعام مهدوی با هدف کمک به نیازمندان در ماه پرفضیلت رمضان خاطرنشان کرد: شماره کارت: ۰۴۳۸-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ و کد دستوری: #۰۲۳*۸۸۷۷* برای مشارکت مردم در این امر خداپسندانه در نظر گرفته شده است.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار