رئیس امور تربیتی آموزش‌وپرورش استان بوشهر خبر داد
رئیس امور تربیتی اداره کل آموزش‌وپرورش استان بوشهر گفت: همایش علمی و ملی تربیت دی‌ماه امسال برای نخستین‌بار در کشور به میزبانی قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵ 21 October 2015
 تابناک بوشهر: محمد د حق‌دوست صبح امروز در سومین کارگروه تخصصی قرآن، عترت و نماز که در اداره آموزش‌وپرورش کاکی برگزار شد ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، هدف از برگزاری چنین جلساتی را تبادل تجربیات جهت پیش‌برد بهتر فعالیت‌های پرورشی و همچنین انعکاس نظرات و پیشنهاد‌ات همکاران به رده‌های بالادستی عنوان کرد.

رئیس امور تربیتی اداره کل آموزش‌وپرورش استان بوشهر شرکت در جلسات کارگروه را ضروری دانست و از معاونین پرورشی ادارات شهرستان‌ها خواست که در این جلسات حضور فعال داشته باشند.

وی گفت: همایش علمی و ملی تربیت دی‌ماه امسال برای نخستین‌بار در کشور برگزار می‌شود که دبیرخانه این همایش در قم قرار دارد و اهداف این همایش تبیین یک برنامه جامع تربیتی و برطرف کردن نقاط ضعف امور تربیتی و پرورشی مدارس کشور است.

وی ادامه داد: یکی از اهداف این همایش تنظیم سند راهبردی جدید با مهندسی روز است که برای بازسازی امور تربیتی و پرورشی است و انتظار می‌رود مناطق به‌تمامی دوایر داخلی، مدارس و بقیه ادارات نیز اطلاع‌رسانی کنند.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش کاکی نیز با بیان اهمیت احیاء مراکز دارالقرآن گفت: توسعه و گسترش فرهنگ قرآن، نماز و عترت نیازمند همکاری و مساعدت تمام مسئولان و دستگاه‌ها است.

عزیز بردستانی افزود: احیاء مراکز دارالقرآن یکی از اقدامات بسیار مبارک در آموزش‌وپرورش است و همه ما مسئول و ﻣﻜﻠﻔﻴﻢ ﻛﻪ در زمینهٔ آﻣﻮﺯﺵ ﻗﺮآﻥ و برنامه‌های ﻣﺮﺗﺒﻄ ﺑﺎ آن کوشش و ﺗﻼﺵ کنیم.

وی احیاء دارالقرآن‌ها را نیازمند فضا و تجهیزات مناسب دانست و خاطرنشان کرد: قول‌هایی در مورد تأمین فضا و تجهیزات به شهرستان‌ها و مناطق داده‌شده که امیدواریم از سوی اداره کل استان مورد حمایت قرار گیرند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه کاکی نیز گفت: مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز بر اساس شیوه‌نامه جدید و در نیمه دوم اسفندماه برگزار می‌شود.

جمالی حاجیانی افزود: دانش‌آموزان شرکت‌کننده در مسابقات رشته حفظ باید در سامانه نهضت ملی حفظ ثبت‌نام کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار