رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با اشاره به آزادی قطعی ۲۴۰ زندانی دارای محکومیت‌های مالی و یا مرتکب جرائم غیرعمدی در استان طی سال گذشته گفت: در سال ۱۴۰۲ با تأمین مبلغ ۱۱میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از مسیر کمک‌های خیرین و نیکوکاران و حمایت‌های مالی ستاد دیه (استان و کشور) زمینه‌های آزادی این مددجویان فراهم شد.
کد خبر: ۱۱۶۱۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۳ 03 April 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت الإسلام والمسلمین رضا براتی‌زاده در اولین نشست اعضاء ستاد دیه استان که ۱۵ فروردین ماه برگزار شد، اظهارکرد: کمک به هم نوع در واقع نوعی ایثار و از خودگذشتگی است که با هیچ معیار مادی قابل ارزیابی و مقایسه نیست.

وی گفت: با معرفی ۱۲ زندانی بدهکار مالی در ابتدای سال جاری به زندان‌های استان در حال حاضر تعداد موجودی مددجویان دارای محکومیت‌های مالی و مرتکب جرائم غیرعمد به رقم ۱۳۰ نفر رسیده است که بدهی معادل ۷۸ میلیارد تومان دارند و همچنان منتظر دریافت حمایت‌ها و کمک‌های مالی از دست‌های پرمهر مردم به ویژه افراد خیر و نیکوکار هستند.

براتی زاده با اشاره به آغاز جشن‌های گلریزان در حوزه‌های قضایی استان تصریح کرد: این ساز و کار (جشن گلریزان) روز گذشته در شهرستان رازوجرگلان برگزار شد و سپس امروز و در روز‌های آتی در دیگر شهرستان‌ها برگزار خواهد شد و یقینا بهترین مجال و فرصتی ارزشمند برای جمع آوری و دریافت کمک‌های مردمی به شمار می‌رود.

براتی زاده از هم استانی‌ها خواست با ارائه کمک‌ها و حمایت‌های مالی خود در حد توان و استطاعت، زمینه‌های آزادی این افراد و بازگشت آنان به آغوش گرم خانوادهایشان را بیش از پیش فراهم و تسهیل کنند.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار