شهردار گرگان از پرداخت مطالبات معوقه پیمانکاران پروژه‌های عمرانی شهرداری مرکز استان گلستان تا پایان خردادماه خبر داد و افزود: امسال حتی از طریق تهاتر و فروش املاک حافظ منافع پیمانکاران خواهیم بود.
کد خبر: ۱۱۶۱۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۲ 03 April 2024

به گزارش تابناک گلستان، سید محمدرضا سیدالنگی بعدازظهر چهارشنبه، ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ در نشست با جمعی از پیمانکاران پروژه‌های عمرانی شهر گرگان که در محل ساختمان شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: گرگان به عنوان مرکز استان گلستان در حال سپری کردن روند رو به رشد بوده و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر از همه ظرفیت‌ها برای تحقق برنامه‌های توسعه‌ای خود در حوزه‌های مختلف استفاده می‌کند.

وی پیمانکاران را بازوان شهرداری در اجرای پروژه‌ها برشمرد و ادامه داد: شهرداری به پیمانکاران نه صرفاً به چشم یک پیمانکار بلکه به عنوان همکاران خود نگاه می‌کند و مطمئناً همکاری آن‌ها به آبادانی و پیشرفت بیشتر شهر منجر می‌شود.

شهردار گرگان در خصوص پرداخت مطالبات معوقه پیمانکاران توضیح داد: یکی از دغدغه‌های مهم ما در حوزه مالی این بوده که در پایان سال گذشته بتوانیم مطالبات پیمانکاران را پرداخت کنیم تا شرمنده نباشیم و آن‌ها بتوانند با انگیزه‌تر در اجرای پروژه‌ها اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه بنا داریم امسال حتی از طریق تهاتر و فروش املاک حافظ منافع پیمانکاران باشیم و تأخیر در پرداخت مطالبات را کاهش دهیم، خاطرنشان کرد: تمام تلاش شهرداری این است تا در یک بازه زمانی سه ماهه تا پایان خرداد ماه و پیش از فرا رسیدن فصل تابستان مطالبات معوقه پیمانکاران پرداخت شود تا در نشست بعدی رضایتمندی پیمانکاران را شاهد باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از همکاری پیمانکاران در اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری، تصریح کرد: تسریع در پرداخت مطالبات معوق پیمانکاران، تسهیل کننده ارائه خدمات از سوی آنان بوده و قطعاً سود آن عاید شهر خواهد شد.

حجت مقسم با بیان اینکه شهرداری گرگان باید پرداخت معوقات پیمانکاران را در دستور کار قرار دهد، اضافه کرد: در حال حاضر پروژه‌ها عمرانی، عام المنفعه و گردشگری بسیاری در مناطق مختلف شهر گرگان اجرا می‌شود که پیمانکاران نقش مهمی را در این پروژه‌ها دارند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار