رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت: با فروش سهم‌مان از سینما ایران در اردبیل تلاش می‌کنیم تا اولین پردیس سینمایی را در اردبیل با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و همراهی حوزه هنری اجرایی و عملیاتی کنیم.
کد خبر: ۱۱۶۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۷ 21 October 2015

امیر رجبی در حاشیه گشایش نمایشگاه عکس فیلم «محمد رسول‌الله» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: به هیچ‌وجه وضعیت کیفی سینماهای ما از لحاظ تجهیزات و امکانات مناسب نبوده و یکی از دلایل عدم رغبت مردم برای حضور در سینماهای اردبیل همین کهنگی و فرسودگی صندلی‌ها، امکانات و تجهیزات است.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا با فروش سهم‌مان از سینما ایران که سال‌ها است بلااستفاده و متروکه به حال خود رها شده پردیس سینمایی را احداث کنیم، گفت: حوزه هنری به جد به دنبال احداث پردیس سینمایی در اردبیل است تا با مدرن‌ترین امکانات در نمایش فیلم و آثار ارزشمند بتوانیم موفق عمل کنیم.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل استقبال مردم از فیلم «محمد رسول‌الله» در سینماهای استان اردبیل را مناسب ارزیابی کرد و یادآور شد: البته آمار دقیقی از رقم فروش این فیلم نداریم ولی ما به نوبه خود تلاش کردیم تا با توزیع بلیط‌های نیم بها در بین خانواده‌ها آنها را ترغیب و تشویق به مشاهده فیلم کنیم.

رجبی بیان کرد: تلاشمان بر این است تا بتوانیم زمینه علاقمندی برای مشاهده این فیلم را در بین مخاطبان بیشتر کنیم هر چند که تماشاگران حق دارند در این وضعیت نامناسب سینماهای ما از رفتن به سینما پرهیز کنند.

این مسئول در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل افزود: در کنار ضعف زیرساخت‌های تجهیزاتی و امکاناتی ما با ضعف فرهنگی نیز در مشاهده فیلم در سینماها روبه‌رو هستیم به طوری که عده‌ای سینما رفتن را مغایر با برخی اصول و مبانی می‌دانند در حالی که فضای سینماهای ما در سال‌های اخیر به مراتب تلطیف‌تر شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار