نمایشگاه عکس پیام رحمت مجموعه عکس‌های فیلم «محمد رسول الله (ص)» در محل نگارخانه نقش خیال حوزه هنری اردبیل افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۶۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴ 21 October 2015

به گزارش خبرنگار مهر،ظهر چهارشنبه مدیر کل حوزه هنری استان اردبیل در آیین افتتاح این نمایشگاه ترویج معارف دینی و عقیدتی را از اهداف برگزاری نمایشگاه هایی از این دست دانست.

امیر رجبی با بیان اینکه نمایشگاه های هنری با هدف پیوند دادن آثار هنرمندان با مخاطبان عمومی برپا می شود، تاکید کرد: حوزه هنری در سال جاری برگزاری نمایشگاه های متعدد را در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه این نهاد اجرایی تاکنون ۱۰ نمایشگاه برگزار کرده است، اضافه کرد: نمایشگاه ها در رشته های مختلف هنری با محوریت معرفی تولیدات هنرمندان بومی بوده و چند نمایشگاه از آثار هنرمندان سایر استان ها نیز برگزار شده است.

به گفته مدیر کل حوزه هنری استان نمایشگاه عکس های فیلم «محمد رسول الله (ص)» با هدف معرفی ابعاد وجودی پیامبر اکرم (ص) با ابزار هنر به صورت دوره ای در استان ها برگزار می شود.

رجبی تصریح کرد: این نمایشگاه عکس های نادر فوقانی از عکاسان به نام کشور است که در فرصت ۲۹ مهر تا پنج آبان ماه آماده بازدید عموم علاقه مندان خواهدد بود.

گفتنی است طبق اعلام حوزه هنری استان علاقه مندان می توانند جهت بازدید از آثار این نمایشگاه از ساعت هشت صبح تا ۱۴ ظهر هر روز به غیر از روزهای تعطیل به محل ساختمان اداری حوزه هنری مراجعه کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار