معاون سوادآموزی آموزش و پرورش ایلام:
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش ایلام گفت: با برنامه‌ریزی مدون و هدفمند، فعالیت‌های سوادآموزی استان ایلام بررسی و راهکارهای عملی برای بهبود فرایندها طراحی و اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰ 07 April 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ بهروز حیدری معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام، بیان داشت: با برنامه‌ریزی مدون و هدفمند فعالیت‌های سوادآموزی استان ارزیابی و براساس روش تحلیلی فرایندی swot نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و چالش‌ها، شناسایی و راهکارهای عملی برای بهبود فرایندها طراحی و اجرا می‌شود.

وی افزود: در این برنامه هر هفته از شهرستان‌ها و مناطق بازدید صورت می‌گیرد و براساس شاخص‌های تدوین شده استانی، ابتدا فعالیت‌های ستادی شهرستان و منطقه در شاخص‌های جذب، نظارت، سنجش، قرارداد موسسات، حوزه مالی، شورای پشتیبانی و گروه بهبود کیفیت، مشارکت سایر دستگاه‌ها، فعالیت‌های مکمل، خلاقیت‌ها و ابتکارات بررسی و امتیازبندی خواهد شد.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان، ادامه داد: کلاس‌های تلفیقی براساس برنامه سامانه سوادآموزی در زمان، مکان و با تعداد و مشخصات سواد آموزان ارزیابی و نحوه فعالیت آموزشی و پرورشی سنجش و بررسی خواهد شد.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: در ارزیابی کلاسی بهبود کیفیت آموزشی و پرورشی، نحوه تدریس، اجرای سیاست‌های ابلاغی سازمان نهضت سوادآموزی، کیفیت مکان برگزاری کلاس، کیفیت فرایند یاددهی- یادگیری، استفاده از وسایل کمک آموزشی، تدوین طرح درس و نحوه کلاس داری و سایر شاخص‌های کلاسی بررسی و توصیه‌های لازم ارائه می‌شود./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار