مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال وبختیاری گفت: در راستای هوشمند سازی زیر ساخت‌های برق رسانی استان چهارمحال و بختیاری ۲۱۶ کیلومتر فیبر نوری با بهره‌گیری از ظرفیت شبکه برق ۲۰ کیلوولت توسط شرکت توزیع برق استان اجرا شد که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۱۱۶۱۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۶ 08 April 2024

ب گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال وبختیاری مجید فرهزاد با اعلام این خبر و با اشاره به اینکه ارزش پروژه فوق ۶۰۰ میلیارد ریال است، اظهار کرد: افزایش سرعت در خدمات رسانی به مردم و برقراری ارتباط با تجهیزات صنعتی از جمله کنتور‌های هوشمند، پست‌های برق و... از مزایای اجرای این طرح است.

وی افزود: مطالعات اجرای احداث ۲۱۶ کیلومتر شبکه فیبر نوری در استان توسط دفتر فناوری اطلاعات وارتباطات این شرکت از سال ۱۴۰۰ آغاز شد و باتوجه حساسیت بالای تار‌های فیبر نوری در مقابل حوادث و از جهتی افزایش ضریب قابلیت اطمینان، کابل شبکه فیبر نوری روی شبکه برق فشار متوسط از طریق عملیات خط گرم بدون اعمال خاموشی، احداث شد.
مجید فرهزاد یادآور شد: با اجرای این طرح امور یازده گانه برق و شعبات تابعه در سطح استان به شبکه فیبر صنعت برق متصل و از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار