مدیر حساب ۱۰۰ حضرت امام(ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام؛
مدیر حساب ۱۰۰ حضرت امام(ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت : کمک‌های پرداخت شده از محل این حساب به خانوارهای جامعه هدف در این استان سه برابر رشد داشته است.
کد خبر: ۱۱۶۲۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶ 16 April 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ مهدی صالحی بیان داشت : در طول ۱۰ سال گذشته(سال ۹۰ تا ۱۴۰۰) مبلغ ۱۱ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال کمک به ۱۲۳ خانوار کم بضاعت در استان پرداخت شده است.

وی افزود :  سیاست‌های کلی حساب ۱۰۰ برای تامین مسکن نیازمندان در استان به وسیله هیات امنا بررسی و تصمیم گیری می شود اما بر اساس یک قانون کلی حساب ۱۰۰ امام (ره)، معادل کمک نقدی که خیرین برای خانه دار شدن نیازمندان به این حساب کنند، حساب ۱۰۰ هم به همان میزان به محرومان جامعه کمک خواهد کرد.

صالحی ادامه داد : جلوه اصلی کمک حساب ۱۰۰ امام (ره) در تامین مسکن روستایی نهفته است، بسیاری از روستاییان که حتی با گرفتن تسهیلات کم بهره هم نتوانسته اند خانه و مسکن خود را به اتمام برسانند با بهره گیری از کمک های بلاعوض حساب ۱۰۰، واحد های ساختمانی خود را تکمیل می کنند.

وی خاطرنشان کرد : در ۲ سال اخیر خیرین استان اعتباری معادل ۳۱۰ میلیارد ریال به ۳۰۷ خانوار برای کمک به ساخت، تعمیر، تکمیل و ترهین خانه‌های نیازمندان از محل حساب ۱۰۰ پرداخت کمک کردند.

صالحی تاکید کرد : در این مدت (۲ سال گذشته) ۲۰ واحد مسکونی در سطح استان از محل اعتبارات حساب ۱۰۰ حضرت امام(ره) احداث شده است./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار