استاندار بوشهر از آمادگی نیرو‌های نظامی دربرابر هرگونه تهدید خارجی خبرداد.
کد خبر: ۱۱۶۲۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲ 16 April 2024

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، نشست شورای تامین استان بوشهر با حضور فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و ارتش و سپاه پاسداران به ریاست احمد محمدی زاده استاندار بوشهر برگزار شد.

در این نشست محمدی زاده استاندار بوشهر با تاکید بر آمادگی کامل پدافندی استان بوشهر گفت: نیرو‌های نظامی استان بوشهر در برابر هر گونه تهدیدی در آمادگی کامل به سر می‌برند.

محمدی‌زاده تصریح کرد: ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و عملیات وعده صادق، نشان داد که نظام اسلامی، وعده‌های خود را عملی می‌کند.

استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه مردم استان بوشهر، مردمانی مومن و معتقد و مقیّد هستند خاطر نشان کرد: مردم این خطّه در طول تاریخ، اصالت خود را نشان داده‌اند و زنان و دختران این سرزمین نیز همواره با حیا و با حجاب و دارای عفت، بوده و هستند.

استاندار بوشهر بر لزوم مقابله با مظاهر بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه تاکید کرد و گفت: طرح مقابله با بی‌حجابی و بدحجابی در راستای صیانت از کیان خانواده‌ها اجرایی شده و امیدوارم مردم مومن استان بوشهر، همکاری لازم را داشته باشند.

محمدی زاده گفت: متولیان امر مقابله با مظاهر بدحجابی، از شیوه‌های ایجابی و توجیهی استفاده نمی‌کنند و شیوه سلبی و قهری را به کارگیری خواهند کرد.

در این نشست، فرماندهان نظامی استان نیز گزارشی از آخرین وضعیت دفاعی و پدافندی استان را بیان کردند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار