مدیر صندوق کارآفرینی امید گفت : در سال گذشته بصورت ویدئوکنفرانس و با حضور معاون اجرایی و سرپرست نهاد رییس جمهور و مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید تعداد ۴۵ طرح اشتغالزایی کسب وکار خرد و کوچک در سطح استان با حمایت مالی صندوق استان با سرمایه گذاری کل ۳۶۸ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر همزمان با سراسر کشور افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۶۳۰۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶ 18 April 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ دالوند بیان داشت : یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از سوی این صندوق در بخش های خدمات، کشاورزی، صنعت و رفاهی پرداخت به متقاضیان پرداخت شده است.

وی افزود : تعداد ۲۲۸ فقره تسهیلات با اعتبار بیش از ۶۳۰ میلیارد ریال طی سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ پرداخت کرد و صندوق کارآفرینی امید استان ایلام با این عملکرد رتبه ممتازی در بین بانک های عامل در استان کسب کرده است.

دالوند ادامه داد : صندوق استان از سال ۱۴۰۰ تا پایان‌ سال گذشته با تامین مالی و پرداخت ۲۵۲ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اشتغال و ضروری به ۹۴۲ فقره درخواست مردمی سفر رییس جمهور پاسخ داده است.

وی خاطرنشان کرد : در سال گذشته بصورت ویدئوکنفرانس و با حضور معاون اجرایی و سرپرست نهاد رییس جمهور و مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید تعداد ۴۵ طرح اشتغالزایی کسب وکار خرد و کوچک در سطح استان با حمایت مالی صندوق استان با سرمایه گذاری کل ۳۶۸ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر همزمان با سراسر کشور افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار