رئیس اداره بازرسی صنعت و معدن خراسان رضوی خبر داد:
رئیس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در خراسان رضوی شکایات تلفنی 42 درصد، کتبی 64 درصد و ناظران افتخاری 53 درصد رشد داشته است که در مجموع رسیدگی به شکایات 47 درصد رشد پیدا کرده است.
کد خبر: ۱۱۶۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰ 23 October 2015
علی باخرد در جلسه مجمع نمایندگان خراسان رضوی که در سالن جلسات دیوان محاسبات استان خراسان رضوی برگزار شد با اشاره به معضل کالای قاچاق، اظهار کرد: تا زمانی که قاچاق کالا وجود داشته باشد نمی‌توان توقع رشد و پیشرفت در اقتصاد را داشت.

رئیس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی به افزایش بازرسی‌ از واحدها اشاره کرد و بیان داشت: بازرسی از واحدهای صنفی 12 درصد و از واحدهای غیرصنفی 34 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

وی عنوان کرد: شکایات تلفنی 42 درصد، کتبی 64 درصد و ناظران افتخاری 53 درصد رشد داشته است که در مجموع رسیدگی به شکایات 47 درصد رشد پیدا کرده است.

رئیس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی یادآور شد: دو کالای سوخت و زعفران به عنوان کالاهای قاچاقی خروجی محسوب می‌شوند که خروج آنان از کشور قاچاق شمرده می‌شود و در ارتباط با سایر کالاها نظیر لوازم آرایشی ورود آنان به کشور قاچاق محسوب می‌شود.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار