مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی خبر داد:
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: 25 میلیارد ریال کمک در مراسم دانش‌آموزی شور نیکوکاری در روزهای 14 و 15 اسفندماه سال جاری جمع‌آوری شده است.
کد خبر: ۱۱۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۴ 08 March 2015

به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از ایسنا، علی اصغر حاجی‌نقی که امروز17 اسفند ماه در مراسم شور نیکوکاری در محل حسینیه امام خمینی(ره) مشهد سخن می‌گفت؛ اظهار کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده توسط آموزش و پرورش برای دانش آموزان نیازمند و کمک‌هایی که توسط مساجد و پایگاه‌ها توسط مددکاران جمع‌آوری شده است در بخش‌های معیشت خانواده، پوشاک، تحصیل و درمان افراد نیازمند هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه همیشه مراجعه به گروه‌های دانش‌آموزی اهداف را به درستی محقق می‌کنند، تصریح کرد: تحقق این اهداف وقتی با یکدیگر هم مسیر است که مسئولین و مربیان نسبت به کارشان اعتقاد داشته و دانش‌آموزان نیز توجیه شوند.

حاجی‌نقی افزود: نمی‌توان با سخنرانی و حرف، نظر دانش‌آموزان را به کمک و نیکوکاری جلب کرد بلکه باید برای بیان حس محبت و صمیمیت در زمینه نیکوکاری از قالب‌های هنری بهره برد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به اینکه در شور نیکوکاری افرادی که در راس قرار دارند باید عزم جدی داشته باشند؛ خاطرنشان کرد: در گروه دبستان و دانش‌آموزی باید فرهنگ نوع‌دوستی به خوبی تبلیغ شود که مسلما تاثیر زیادی در مسیر جامعه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار