امام جمعه بوشهر:
امام جمعه بوشهر بر لزوم دفاع از آرمان‌ها، ارزش‌ها و حریم ولایت با الگوگیری از حضرت عباس تاکید کرد و ادامه داد: شمرها و عمربن‌سعدها در شرایط کنونی زیاد شده‌اند و در مقابل ولایت قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۱۱۶۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲ 23 October 2015
تابناک بوشهر:  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مردم ایران در مکتب حضرت عباس (ع) رشد کرده‌اند؛ مردم و انقلاب ایران نفوذ‌ ناپذیرند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر با تسلیت به مناسبت ایام محرم، اظهار داشت: واقعه عاشورا مدرسه ولایت‌مداری و وفای به ولایت بود و همه ما باید از این واقعه بزرگ درس بگیریم.

وی حضرت عباس (ع) را به عنوان نماد وفاداری و عهد و پیمان الهی دانست و افزود: زندگی حضرت عباس (ع) یک مدرسه عرشی، ولایتمداری و وفاداری به دین و عبودیت و ولایت است.

امام جمعه بوشهر بر لزوم دفاع از آرمان‌ها، ارزش‌ها و حریم ولایت با الگوگیری از حضرت عباس تاکید کرد و ادامه داد: شمرها و عمربن‌سعدها در شرایط کنونی زیاد شده‌اند و در مقابل ولایت قرار گرفته‌اند.

وی در ادامه با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به رئیس‌جمهور در مورد برجام خاطرنشان کرد: همه باید منویات مقام معظم رهبری را فصل‌الخطاب قرار دهند و دولت باید همه نکات و تذکرات مقام معظم رهبری را رعایت کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به تلاش آمریکا و کشورهای استکباری برای اجرای پروژه نفوذ و براندازی فوق‌نرم در ایران، اضافه کرد: آمریکا و هم‌پیمانانش در این موافقتنامه به دنبال ایجاد روزنه‌های نفوذ هستند.

وی افزود: دشمن به دنبال ایجاد شکست در ساختارهای نظام هستند و می‌خواهند نظام را متلاشی کنند، بیان کرد: مقام معظم رهبری ضعف‌های برجام را ذکر کردند و دولت و مجلس باید به این نکات به خوبی توجه کنند.

امام جمعه بوشهر ولایت‌مداری را تنها راه صحیح در جهان اسلام دانست و افزود: تخطی از ولایتمداری گناه بزرگی است و مسئولان و خواص نظام بدانند کسانی که حسین را تنها گذاشتند عوام نبودند بلکه شخصیت‌های مهم کوفه بودند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون نیز صحنه مانند صحنه کربلا است، ادامه داد: آمریکا بداند مردم ایران در مکتب حضرت عباس (ع) رشد کرده‌اند؛ مردم و انقلاب ایران نفوذ‌ ناپذیرند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار